- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V pondělí v nemocnici zemřel i mladík.. už se zřejmě nedozvíme, kdo to zavinil, variant je více.. ale je to škoda dvou mladých životů.. upřímnou soustrast rodinám..
Tentokrát nezavinil nehodu Polák. Dnes jsem projížděl úsekem a podle postavení vozidel po nehodě a podle stop co zůstali na silnici si troufám tvrdit, že řidič Subaru jel od Plzně jako hovado a v levotočivé zatáčce dostal smyk a najel do protisměru, kde sestřelil Ford, který jel od Chotěšova. Forda jsem často vídával v Domažlicích, asi místní holčina. Škoda jí, měla toho ještě dost před sebou. Pozůstalým upřímnou soustrast. Je to hrozné, děsivé.
Opět nepoužití pásů, takže si za to z velké části může sama. Bohužel, pro mnoho lidi je poučením až podobná rána, pokud jí tedy ovšem přežijí. Ty pásy tam nejsou pro srandu, přemejšlejte Osobně jsem znal tak 6 lidí, kteří při nehodách zbytečně zemřeli jenom kvuli tomu, že neměli pás.
No, já znám jednoho *, který se také v mladické nerozvážnosti na kratší cesty nepoutal a v zimě na Vysočině raději uhnul protijedoucímu neovladatelnému autu do pangejtu, přičemž celkem měkce přistál v závěji (ven to šlo hůř, ale traktor to zvládl :-)
Přes to, že stihl zbrzdit na cca 40-45, a přes ztlumení nárazu sněhem byl velice nepříjemně překvapen až zděšen, co to s ním udělalo. Od té doby se poutá pomalu i na popojetí na parkovišti.
---
* sebe...
řidičák na zkoušku. A řídit jen v doprovodu staršího a zkušenějšího. A omezit v tomto případě výkon motoru.
Já bych to klidně dal 17-20. A po dvou letech bych udělal povinnou kontrolu, aby se zjistilo, zda ten šofer to zvládá.
O víkendu na tahu mezi Plzní a Klatovami myškoval nějaký pošuk s Octávkou. Pokud budou na silnicích pořád takové existnce, smrtelné nehody budou jak na běžícím pásu. je přeci jen otázka času, kdy to někomu prostě nevyjde, zabije se a ještě vezme někoho sebou. Čím dál tím více vidím řidiče jezdit bezpečněji, ale pošuky na silnici vidím pořád. Pokud na tarse 100 km vidím proti mně nebo za mnou či mě předjíždět průměrně 5-7 řidičů přes plnou, ideální to není. Každý z těchto šoferů samozřejmě porušuje rychlost, nebot já jezdim přesně podle horní hranic. Navždy se držím pravidla, že lepší je být v 8 doma, než v půl 8 na krchově. Čest slušným řidičům.
v sobotu cesta z Pce do Seze cca 12 km a stihnuli mě 3 předjet přez plnou, jeden do zatáčky a to jsme museli všichni brzdit aby se stihnul zařadit. A to nejezdím zrovna nejpomaleji
pro ty rodiče to musí být děsná šlupka, když jim přijdou oznámit policajti, že jejich dcera je už na pravdě boží
.
to bych asi nerozdejchal, sám mám dvě dcery a obě mají řidičák - to aby se dnes člověk pořád modlil aby se každý den nic nestalo
platících v silničním provozu, ale dokud nás nikdo nedonutí se jimi řídit, budeme na silnicích stále umírat ve vysokém počtu....
tohle se klidně mohlo stát díky technické závadě případně bouchlé gumě, zdravotní indispozici (ano i v takto nízkém věku) atp. Tomu zákony nijak nezabrání. I když bylo by to hezké zakázat bouchání gum či třeba srdeční příhodu.
Dokud budou lidi jezdit po silnicích rychle a riskovat nejen při předjíždění, tak budou nehody a umírat lidi
Vážená Martino, s riskováním souhlasím, ale co si představujete pod "jezdit rychle" a jaký limit na takovéhle silnici 1. třídy by podle vás byl dostatečně "ne-rychle"? Omezit rychlost na 80, 70, nebo méně?
Ono se dá jen ovlivnit jestli do toho auta sedneš nebo ne. Protože když už se rozhodneš auto používat, tak určité riziko zranění a smrti je tu vždy a pro každého. S tím se musí počítat a nic se s tím nedá dělat.
Mi je 30, řidičák na auto mám od 18 a rozhodně nemůžu o sobě říct, že su dobrý řidič. Mladí by si to měli uvědomit, že ani např. v 25 letech se nemůžou rovnat někomu 40letému, a podle teho taky jezdit