- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je neuvěřitelné, 14T je snad téměř nerozbitné. Ta tramvaj přežije i jadernou válku!
No, jak se zdá, tak jediné, co zůstalo téměř nepoškozené, je na 14T ten hezký obal. Alespoň podle diskuze níže.
Je něco známo o příčině nehody?
Pokud by řidič byl momentálně disponován (ze zdravotních důvodů), tak je přeci v tramvaji tlačítko, jež řidič musí mačkat, že je na živu a přítomen, ne?
Jinak to spíše osobně vidím na brzdy
To tlačítko se rozhodně nemusí držet permanentně stisknuté a aby dosáhl impaktní rychlosti, musel aktivně zrychlovat. Takže buď zdravotní selhání, nebo pokus o sebevraždu.
Tam žádní nemohli být, protože při nárazu 65 km/h by byli všichni taky mrtví. Cestující nejsou připoutaní a tramvaj je plná tyčí a jiných, i ostrých předmětů.
Kdybyste si precetl clanek a podival se na fotky pred vstupem do diskuse, tak byste vedel, ze ta tramvaj narazila do druhe, kde cestujici byli...
"Dopravní podnik se s pozůstalými spojí a určitě jim vyjádří svou účast," uvedla Vysoudilová.
jakou účast?
Poskytl své tramvaje.
No uznávám - to byl nepatřičný vtip. Ale na blbou otázku...
Cévní mozková příhoda je opravdová hrozba pro řidiče s povolání, jež jsou neustále pod obrovským tlakem a stresujících situací. Léčba musí být zahájena co nejdříve, nejlépe do čtyř hodin od vzniku prvních příznaků (porucha řeči a hybnosti), kdy lékaři mohou trombem ucpanou cévu v mozku uvolnit a tromb rozpustit. To je nejčastější důvod mrtvice. Druhou příčinou je prasknutí cévy, ale v takovém případě většina pacientů zemře.
Stres je jeden se spouštěčů diabetes mellitus II.stupně. Příznakem bývá i častější výskyt mikrospánku.
Mikrospánek bývá známkou přetěžování řidičů, nebo neodpovědnost řidiče samotného. Mnohdy se za ním skrývá již probíhající onemocnění. Přestože pokud se diabetes neléčí, může vést ke ztrátě vědomí, epileptickému záchvatu, kómatu či dokonce ke smrti. Doporučuji řidičům MHD tu a tam popíjet diabetický čaj k podpoře činnosti slinivky břišní, nebo ještě lépe před volnem (je močopudný) čaj Maté /Cesmína paraguayská - zelené zlato Indiánů http://www.oxalis.cz/mate/cz/
Já tedy nejsem odborník, ale kdyby měla být škoda 10 káčé navýšena na 20 káčé, nechalo by mne to zcela klidnou. I v případě škody o řády vyšší, t.j. např. 100 000 Kč, kdyby se měla navýšit na 200 000 Kč, tak to odpovídá havárii os. vozidel.
Ale teda, jestli někdo prvotně odhadne škodu na nemalých 10 miliónu, počítala bych s korupčním navýšením o jeden-dva miliónky, což je již sama o sobě částka nemalá, že ano ... ALE O 10 MIL????? SI Z NÁS DĚLÁTE P*DEL?????
Prostě se při prohlídce přišlo na to, že 14T, která na první pohled nevypadala příliš poškozená, je celá na odpis.
Můžu vás uklidnit, že výše škody ještě pravděpodobně vzroste.
No to skoro vypadá, jako by neměli čisté svědomí ... ?
To mělo být co? Na vážnou úvahu je to moc hloupé, na vtip málo vtipné...
Řidič tramvaje po nárazu zemře. lMohl by žít kdyby nemněl zdravotní potíže. V o tom ale vděli i jeho doktoři,ke kteřím chodíval.Jenomže doktoři jsou řízení s vedením DP a ne s vlastnímy instuticii a doktorskymi vedomosti.Kolik je řidičův,kterí ze zdravotní stránky touhle práci by si vykonávat nemněli? A co jejich doktoři nato? Vetšina řidičův trpí nejakou nemoci a i při řízení si berou léky aby nemuseli na neschopenku! Nekdy pracuju,í zvíšenou teplotou, nebo zvýšením krvním tlakem,co by nemněli.Nejsou při nástupu do práce dostatečně kontrolován.Nekteří ve svém volnu hrajou atomaty v hernabarech namísto odpočinku.O takovích řidičův vedení DP ví a nic proti tomu nedělá.Tady můžu konstatovat,že selhali všichni řídící a kontrolní organi DP.A co doktiři DP
Zato u tebe je diagnóza jasná, selhali všichni učitelé ve zvláštní škole.
je považována jako vlak . Proto má na přechodu pro chodce přednost a také vyšší povolenou rychlost v obci .
meďouři a bavoráci ....... už i tramvajáci