- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vlevo stojí nabourané auto, napravo nabouraná dodávka, na plno to projedu mezi nimi..
Neměl ten projíždějící řidič náhodou povinnost zastavit a poskytnout pomoc - resp. zavolat IZS?
Pokud o zranění při nehodě nehodě věděl, tak jistě. Neosvětlené tmavé auto bez viditelných odrazek u levých svodidel a neosvětlené auto u pravých, žádná reflexní vesta, žádný trojůhelník......to byste automaticky považoval za nehodu se zraněním?
Každý ví, že si má ihned navléct ve vozu reflexní vestu.
K tomu není co dodat...
Tak řidiči dodávky jsou samotnou kapitolou. Bohužel nekoukal a neodhadl rychlost přijíždějící vozidla, které se blíží 36 m/s a přišel zbytečně o život. Měl blbý den a navíc v blbou dobu přebíhal dálnici.
Je pravda, že bílá dodávka je podobná diagnóza jako kamion. V kombinaci s Darwinem to je docela spolehlivá věc.
pokud někdo zastaví v levém pruhu, tak se řidič dodávky oprávněně bál o jeho zdraví a stálo ho to život.
Chybí zde samozřejmě jakékoli podrobnosti, ale pokud do mě zezadu šťouchne dodávka tak nechápu proč bych měl zastavit v levém pruhu.
No, po nehodě člověk udělá ve zmatku často blbost.
A taky je otázka zda to po tom šťouchanci mělo jest všechna kola...
Neběžel se třeba reflexivně podívat, jestli v osobáku nejsou zranění, když do nich napálil?
A mimochodem je mi z vás nanic, mudrci od stolu.
A není chyba v tom "reflexivně"? Místo natažení vesty a pořádném rozhlédnutí?
Auto zase zabíjelo, už by s tím Evropská komise měla konečně něco dělat, třeba nějakou směrničku...
moc čtete bláboly českých novinářů a hospodských všeznalců
Přebíhat dálnici dokud tam nestojí uvízlá auta, protože neprojedou není moc dobrý nápad
Jde to. Ale ne, pokud jsou auta na dohled. Musí být daleko 200 - 300 m.