- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tato letadla nejsou přes 80 let stará. Jsou vyrobena v posledním 10letí jako repliky a jsou moc pěkně zhotovena. Ve své době nadčasová, dnešní repliky jsou hezkou vzpomínkou na někdejší slávu našeho letectví.
... tak je to naprosto zbytecna informace z medii. Navic, urcite ty repliky nedisponuji radarem a ani jeden z pilotu dozajista nema v klope kombinezy odznacek Tibetu! Navic, Jyrka k tomu nedal zadne tiskove prohlaseni, tudiz je to cele neplatne. Az doleti do Bruselu, at si tam zajdou na kavu Schweizzer se slehackou, je to vynikajici zazitek, lepsi nez letani v drevenych bednach po obloze. PS: Kavan je neviditelny TM12554-CD/1804. (Karel to nechal ve sklepe, kod: ZEBRA).
Neskutecne vtipne.Uplne se placam do stehen.
Zkuste si tu repliku,nebu"ultrakrap" postavit a potom teprve blbě kecejte.Jste rádi,že si dokážete postavit vodu na kafe a tím vaše schopnosti končí.Před lidma,co to dokázali postavit(ať už dříve,nebo nyní)se hluboce klaním.
Podivna reakce.Chtelo by to kavu.Nidko tu prece nesnizuje vykon tech nadsencu co to udelali.
pokud si to dobre pamatuju sou zmenseny, nevim to presne ale asi vo tretinu nebo vo kolik aby s evesly do kategorie ultrakrapu.
Dobrý den, sice reaguju trochu později, ale dřív jsem nemohl. To, co tady píšete je lež. Letadla Historické letky jsou právě odpovědí na tyhle bastardy, kteří se objevují na českém nebi a jsou prezentovány jako repliky, což je klamání diváků, protože ty letadla nemají s historickým letadlem nic společnýho, možná jen počet křídel. Sice Avia BH-1 je registrovaná jako ULL, ale je udělaná přesně podle původních plánů a vešla se ještě váhově do kategorie ULL- je to mnohem levnější. Za to Avia BH-5 už ULL není, je certifikovaná jako Experimental a má normální imatrikulaci pro dospělý éro OK-BOS, taky proto vyšla BH-5 na několik milionů. Více o rozdělení replik zde http://www.historicflight.cz/brusel/replica.html .
Po přečtení nadpisu jsem si říkala, proč by letadla převážela nakláďáky do Bruselu a ještě tak staré - myslela jsem asi jako technickou raritu Teprve po přečtení první věty článku mi došlo, že není avie jako Avie