- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kurnik, asi zajedu na Ukrajinu....třeba tam taky něco "najdu".
Taky mam ten dojem, ze na Ukrajine jsou auta i mladsich rocniku a z jinych zemi.
Za nakradené peníze ze zemí Evropy, židovské, moc krve ten model na sobě nese. Je to jak upír z Feratu.
Radim Buršík
P.S. Vím, auto za to nemůže.
Neměl bys moc věřit Centru Simona Wiesenthala a Světovému židovskému kongresu.
Ona se jednou skutečná pravda ukáže a to se budou někteří lidi moc divit, jak to vlastně s tím Hitlerem bylo ....
ale jízdná vlastnosti asi nemohly být nic moc - při takovém výkonu tak malá styčná plocha úzkých pneumatik a malý přítlak. Nedokážu si moc představit za jaké situace s tím lze dosáhnout oněch 300 km/h
Uplne normalne. Nabijes ho do dela. Proto ta absence pasu.
Německá auta, to byl vysídlený pro nás nacista, ale zakladatel Porche, pracovnímk VW, no zkrátka sudeťák, zůstala tu po něm Tatra.
Radim Buršík
za nackove meli aspon vkus a fantazii (co se tyce modelu a architektury), za to komousi na co sahli to ...
No, zrovna nacistická architektura příliš vkusná nebyla, kdybyste viděl Speerovy modely Berlína, fakt to nebylo nic moc...
mohli se trochu více rozepsat o jeho putování a konečném nalezení...víte o tom něco...zminují jen krátce, že bylo rozebráno v rusku a objeveno na ukrajině...u koho, kde...?nevíte..?...
..i kdyz tam mate panove uvozovky ,je to jen velmi trapny pokus o diskreditaci vozu..