- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Celých 10+ let od poklepání na základní kámen dálnice stále není vyřešeno dočasně používání téměř prázdné (!!!) zóny, aby se ulevilo Holešovu - rozuměj jeho obyvatelům, žákům ve školách přilehlých k hlavní silnici, lidem žijícím podél cesty...
Nepochopíš.
Studenti gymnázia Holešov, nikdy neměli problém se přes nefrektovanou silnici, dostat do Morávky, nebo do Slovanu. S Taclem asi bude problém. Na druhou stranu. Na Autobusák, či Dráhu ani nic přecházet nemusí.
To je ta slavná zóna na zdrojích pitné vody?
Ano. To je ten zázrak, který vymysleli a snažili se prosadit ti dva, co se v bájných dobách střídali v Mrakošu jako figurky na orloji. A výsledek. ŠouHole nemá použitelnou průmyslovou zónu a Ševcov ztratil míti možnost leteckého spojení s připojením na dálniční sít, která bude do Ševcova trvat dvacet minut. Ale to už je jiná pohádka, kterou píše pan Patrik a jeho cvičený křeček Ferda (zapomněl jsem na sysly a hraboše, oblíbené zvláště u zemědělců). Pro obyvatele jiných krajů zemí Českých, Moravských a Slezských. A tak si tu žijeme, v kraji Baťů a divíme se, že kramle od nás bere každý, kdo může.
Podívejme na Holešovjáky. Víte někdo kdy se budoval obchvat rovný jak strunka od Všetul za Martinice? Bohužel jim ho přerušilo ve velice ostrém úhlu budování D49. No a v krajském a univerzitním městě se jezdí jak za Marie Terezie středem osídlení a nivou Dřevnice. Aby do toho husa kopla !!