- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Taky by se dalo reagovat strhnutím vozidla vlevo a pokusit se vyhnout střetu, nic v protisměru nejelo. To musel systém vědět, ale co když i ta funkce byla vypnuta? Celé tvrzení o vypnutých bezpečnostních systémech postrádá logiku, to je jako jízda se svázanýma rukama.
Nejvic me vadi, ze to video je silene modifikovane, aby vyznivalo ve prospech uberu!!! Na internetu se vyrojilo uz nekolik videi presne z doby, kdy ke srazce doslo a i lacine cinske kamery za dve stovky mely kvalitnejsi obraz, protoze ulice je cela osvetlena!!! Jak si pak vysvetlit, ze testovaci auto za desitky milionu ma jako hlavni kameru cinsky smejd za tricet centu z ebay??? Asi nijak, protoze nema a protoze byl zaznam schvalne upraven, aby to vypadalo, ze tam byla tma a nikdo by ji nezaregistroval. To mi prijde jako ta uplne nejvetsi trapnost na cele zalezitosti!!!
To mluvíte o jednom video. Těch kamer tam bylo deset, vyšetřovatelé měli k dispozici záznam ze všech z nich, a navíc záznamy z dalších senzorů.
Asi se ocitnu pod palbou, ale jsem docela rád, že to byla čistě ženská záležitost. V opačném případě by feministky poukazovaly na to, že ony jezdí zodpovědněji.
Včera jsem musel na popud své ženy vykázat z našeho soukromého pozemku taky-řidičku, která se pokoušela s Range-Roverem podélně zaparkovat mezi naše dvě auta. Ani na podesáté (počítala moje žena i bezpečnostní kamera) se jí nepodařilo vejít se do 10m dlouhé mezery aniž by netrčela méně než polovinou auta do silnice. Přitom ohrožovala obě auta a to manželky dokonce trefila.
Dovednost na úrovni samo-řiditelného auta
Píšete úplně mimo podstatu článku. Nebyla to "čistě ženská záležitost", protože jde v tomto případě o to, jak bylo auto naprogramováno a proč. Rozumíte tedy, proč je váš příspěvek mimo mísu?
teď jsem si vzpomněla, že když jsem naposledy jela uberem, palubní počítač mumlal něco jako: "vyhubit lidstvo!"
Vyhubení lidstva měl původně v kódu zakázané, ale programátoři Uberu to zrušili, aby se nechoval nepředvídatelně. .o)
ta dáma prostě dokázala ošálit spoustu senzorů. jednou bych po ní nechala pojmenovat umělou inteligenci, která bude mít na starosti průnik na nepřátelskou základnu. V německu už něco takového mají. Nazývají to Flüchtlinge.
Lidé se musí rozhodnout. Buď povolí samořídící vozidla a časem tím sníží počet smrtelných dopravních nehod na destinu nebo i víc, anebo se budeme dál dívat jak na silnicích každý rok umírá přes milion lidí (s tím, že 90% dopravních nehod je chyba řidiče). Řekl bych, že ta volba je celkem jednoznačná.
Není nad autonomní systém osekaný v bezpečnostních pojistkách. Něco jako odjištěný samopal na základní škole.
Nadherna demonstrace toho jak se to delat nemá. Ted ty auta nebude chtit nikdo povolit
ne spoluvinni, Uber je vynnikem primo... z nedbalosti
jinak clanek nepresne cituje tu spravu... objekt nebyl detekovan jako chodec nejdriv a pak jako neznamy objekt... citujize spravy: "As the vehicle and pedestrian paths converged, the self-driving system software classified the pedestrian as an unknown object, as a vehicle, and then as a bicycle with varying expectations of future travel path. At 1.3 seconds before impact, the self-driving system determined that an emergency braking maneuver.."
Máte pravdu, opravil jsem.
Pro testování nevyzkoušeného stroje měli vybrat někoho, jehož intelekt převyšuje inteligenci onoho stroje.
Což se v tomto případě evidentně nestalo...
Jste k té cyklistce docela brutálně kritický
Jedná kladná věc na tomhle případu je vidět... stroj nelže a neudělá to co nesmí.