- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Díky, pane Folprechte. Skvělé a inspirativní jako vždy!
Jo a nebyla náhodou náhrada za 131 řada 262? Teprve po 262 přišli 240 a pak 151.
M 262.0 vznikly ve stejné době jako M 131.1, ale byly určeny pro hlavní tratě. M 240.0 už se řešily níže a M 151.0 byly prototypy, kvůli nárůstu hmotnosti byly sériové vozy řadou M 152.0.
Hezký exemplář jezdí na ZMŽ (Zubrnická muzeální železnice).
Ještě jedna "perlička" z mých služeb na Hurvínkovi * Do Půchova jsem s ním ráno vozil dělnický vlak , v Půchově jsme měli hodinovou pauzu na zpáteční jízdu do T.Teplé. V této pauze jsme ale vozili asi 400 m.daleko dělníky kteří vyměňovali most přes Váh směrem na Horní Lideč? Most už byl zdemontován a tak tam byla jen 10 m.hluboká jáma a řečiště Váhu ,před tímto stavebním místem byl 100m červený terč u kterého zastavilo a zbývajících 100 přešli dělníci pěšky. jednou nevím proč jsem velmi spěchal tak jsem to s Hurvajzem a dělníky v něm trochu víc rozpumpoval a poněvadž Hurvajz měl nevyzpytatelnou brzdu zn. Knorr která se dala vyčerpat čímž ztratila svou účinnost proletěl jsem kolem červeného terče a zběsilým použitím ruční brzdy na poslední chvíli zastavil asi 15m.od jámy a v ní tekoucího Váhu. Jaká byla reakce dělníků které jsem vezl v Hurvajzovi když vystupovali ? >>>Vy jste aspoň pan mašinfíra a ne ti co nás dovezou do půlky cesty a zbytek musíme šlapat pěšky.kdyby věděli proč jsem je zavezl až k jámě asi by na moji "ochotu" změnili názor , tož tak ! ?
V r. 1977 do Perninku v Krušných Horách na lyže ..... nostalgie .....
#urvínek měl (má) ještě jednu přezdívku. Na začátku se ty motoráky dost #azily.
... tak jsme si zase připoměli v jakých českých krumplech jsme museli cestovat ... což dodnes trvá ... ČD má silnou setrvačnost ...
mozna ti v clanku uniklo, v jake dobe ten vuz vznikl. mozna jsi jen bIb (a k tomu se klonim), ktery si potrebuje rypnout, nebo trochu sam sebe masochisticky zmrkskat, jakeho ze bidneho naroda jsi to prislusnik
Děkuji za super článek ... moje oko nostalgicky nezůstalo suché.
Hrbatý vlak: M131.1 + Baim + M131.1. Byla občas legrace dívat se na to jak se při rozjezdu Hurvínci s vloženým vozem "perou".
Nebyly jako náhrada za M 131 myšleny vozy řady M 240 (820)?
Původně byly, ale nezvládly to.