Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

D92a13v16i18d 43N85o85v29ý 9279881505650

Svarili dvě letadla :-)

+17/0
doporučit
15.4.2019 5:43

D86a84v81i31d 22M19a89l52i50n59a 1560103430183

Tedy, co musí snést ten nosník centroplánu bych chtěl vidět. Zajímal by mne ten krutný moment na centroplán v momentě, kdy vysadí jedno ovládání ocasní části, bez propojení vodorovnou ocasní plochou? A to ještě na něm bude viset raketa.

+14/0
doporučit
15.4.2019 8:45

R84o62m81a13n 70O35l66á48c79h 6938112272

Doufejme, že jde o jednu z výjimek potvrzujících pravidlo "letadlo létá tím lépe, čím je krásnější".

+8/0
doporučit
15.4.2019 12:02

T17o16m46a50s 36R87o36t40t 9565337483

Zase budu trosku prudit, ale dle meho "odborneho" nazoru je start z 10km nic moc:-/ Sam se divim, ze to rikam, ale to ta Muskova navratova raketa mi prijde jako elegantnejsi reseni.

+8/−1
doporučit
15.4.2019 6:19

D52e58n22i18s 14H41u80m92l 4262655925356

Pěkný článek, sice s maličkým zpožděním, ale daleko víc technických detailů než jindeR^

+6/0
doporučit
15.4.2019 8:23

P39e29t82r 80K64l12o14s 3802219944541

R^R^R^R^R^

+5/0
doporučit
15.4.2019 12:17

J70o20s57e49f 42K48a93r96f66í57k 7732545716230

Proudění vzduchu, vztlak, tah motorů. Tomu všemu tak nějak rozumím, ale stejně nepochopím jak se taková obluda udrží ve vzduchu;-D

+4/0
doporučit
15.4.2019 11:28

L12u28b95o31m81i92r 22M74a34c52h34o 2702940115117

Kvízová otázka: piloti sedia v ľavej alebo pravej kabíne?

+5/−2
doporučit
15.4.2019 0:15

H37y49n66e86k 55Z17d36e92n46ě36k 4322159181524

Já, že je to něco velkého a ono to má přitom jen pár metrů. Tedy chápu jestli je správná jedna z popisek... :

Přestože je Stratolaunch velký jako kráva bizona, nad Mohavskou pouští se dokáže ztratit.

+3/0
doporučit
15.4.2019 8:40

K92a89r34e85l 24F17r38a59n18ě96k 3918363747875

Tedy při tom přistání to musí být "hrůza" když dosednou nejprve kola na jednou trupu a potom na druhém.

+3/0
doporučit
15.4.2019 8:16

P75e56t29r 72M69i53c41h86a78l 2530704851612

Hezké fotky, zajímavé informace, diskuse pobavila. Co víc si v pondělí po ránu přát? :-)

+2/0
doporučit
15.4.2019 9:22
Foto

J61i18r75k73a 65L29a38s96z30y 4291624513179

Přestože je Stratolaunch velký jako kráva bizona... hmmm?

+2/0
doporučit
15.4.2019 8:17

M20i13c62h51a79e26l57a 28V94a53r10c56l26o41v95á 4732274642423

Je to hnusný, ale hlavně, že to funguje.

+4/−5
doporučit
15.4.2019 7:00

R82a30d59e15k 46K21o39p74a65r 4228121892989

"Přestože je Stratolaunch velký jako kráva bizona, nad Mohavskou pouští se dokáže ztratit."

To je strašný, tohleto... Možná by stálo za to se zamyslet a ne jen překládat...

+3/−3
doporučit
15.4.2019 8:14

K44a71r32e22l 33N37o46v60o82t98n19y 2381585259470

Tohle je fakt divny letadlo... Musi to byt i hodne nezvykle na rizeni. Porad cekam, kdy se uprostred to prostredni spojovaci kridlo zlomi...

Ale drzim palce! R^

+1/0
doporučit
15.4.2019 16:02

J33o83s96e72f 12M30i54k43i92n 5473304685584

Němci měli kdysi tohle

https://www.valka.cz/topic/view/8583/Heinkel-He-111-Z-1

+1/0
doporučit
15.4.2019 9:35

F66i52l80i83p 24M35a90t14u39s16k73a 6811918191707

USA jsou největším tahounem ve vývoji nových technologií. Rusko stále jen dotahuje, nebo jen stojí opodál.

+1/−1
doporučit
15.4.2019 20:34

J95a32n 67J85á38n40o64š37í63k 2862523758601

Není to největší letadlo světa, ale letadlo s největším rozpětím křídel.

Největší letadlo světa je Antonov AN 225.

Trup a nákladový prostor má Antonov podstatně větší.

Ale to je nepodstatné. Podstatné je, že nadpis zase lže.

+1/−38
doporučit
15.4.2019 7:26

A73n59d19r12e81j 13M66e44d77ň50a78n90s71k65ý 2496695713819

tak dúfam že to má aspoň EURO 8 a 4 DPF filtre vrátane močoviny za sebou. Výhoda raketových motorov bola že spaľovala "čisté" palivo (nemyslím samozrejme tuhé - TPH) - takže boli síce väčšie ale ekologické. Vždy keď nás buzerujú za vozidlá a pozriem sa na takúto techniku tak je mi do plaču - bežné doprav. lietadlo minie na vzlet 10T paliva - tu je to koľko 50T? Ekonomický let je okolo 4300km- v EU je bežná dĺžka letu 500km. Ročne spáli letecká preprava 205miliónov ton leteckého paliva!

Posledná poznámka - dúfam, že v lietadle sú všetky vyrovnávacie systémy minimálne 2 krát - patentované od Boeingu - vzhľadom na tvar a ťažisko to bude určite potrebovať.

https://qr.ae/TWTimU - pekná analýza letu z LA do Paríža od kapitána lietadla.

0/−1
doporučit
15.4.2019 7:02

V97a90c48l68a20v 54V21a96v62r44a 3837944555827

Projektů je mnoho, většinou jde o show.

Prakticky v letectví stojíme na planetě stále při zemi. Všichni. Letět někam dál je stále časově náročné. Celý den prosedí v letadle a zadnice bolí i když sedíte jak v peřince.

0/−3
doporučit
15.4.2019 22:11

V69a62c49l51a63v 97V31a28v59r60a 3927494645287

hokus pokusy jsou jistě zajímavé, ale z Tampy do Amsterodamu to je pořád za 8-9 hodin a to je "way" hodně. Za polovičku by byla nádhera. A nadzvukové přitom ekonomické letouny pro lidstvo za přijatelné ceny pořád nejsou. Concord byl fajn, ale malý a tím i drahý. Přitom by snad neměl být problém vytvořit štíhlého šviháka pro 500 lidí, ne? Amíci by mu mohli transplantovat tu jednoduchou ale fascinující techniku ze spadlých UFOs... ;-D

0/−8
doporučit
15.4.2019 22:04

V92a62c24l57a71v 24V85a36v90r12a 3767214215437

nejlepší by bylo když už člověk letí mezi světadíly, mezopřistát aspoň 2-3x, projít se, na letišti si pojíst popít, pokecat, a popoletět dál.

Letušky? Ty upřímně lituju. I když mají skoro pořád co dělat, ani malinko jim nezávidím že ráno mají venku okolo sebe palmy a navečet sníh.

0/−5
doporučit
15.4.2019 22:15

Najdete na iDNES.cz