Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

D10a41v28i16d 29N35o34v30ý 9539651275210

Svarili dvě letadla :-)

+17/0
doporučit
15.4.2019 5:43

D70a91v61i85d 81M56a15l30i68n83a 1480113850393

Tedy, co musí snést ten nosník centroplánu bych chtěl vidět. Zajímal by mne ten krutný moment na centroplán v momentě, kdy vysadí jedno ovládání ocasní části, bez propojení vodorovnou ocasní plochou? A to ještě na něm bude viset raketa.

+14/0
doporučit
15.4.2019 8:45

R59o87m21a64n 45O63l63á35c91h 6578522622

Doufejme, že jde o jednu z výjimek potvrzujících pravidlo "letadlo létá tím lépe, čím je krásnější".

+8/0
doporučit
15.4.2019 12:02

T58o16m76a49s 21R54o97t75t 9275357943

Zase budu trosku prudit, ale dle meho "odborneho" nazoru je start z 10km nic moc:-/ Sam se divim, ze to rikam, ale to ta Muskova navratova raketa mi prijde jako elegantnejsi reseni.

+8/−1
doporučit
15.4.2019 6:19

D15e78n70i72s 87H19u60m40l 4422755685466

Pěkný článek, sice s maličkým zpožděním, ale daleko víc technických detailů než jindeR^

+6/0
doporučit
15.4.2019 8:23

P22e64t17r 12K63l85o77s 3432189324331

R^R^R^R^R^

+5/0
doporučit
15.4.2019 12:17

J49o37s79e57f 38K50a35r67f13í63k 7822415936710

Proudění vzduchu, vztlak, tah motorů. Tomu všemu tak nějak rozumím, ale stejně nepochopím jak se taková obluda udrží ve vzduchu;-D

+4/0
doporučit
15.4.2019 11:28

L74u53b73o61m25i75r 92M21a92c21h41o 2192900215967

Kvízová otázka: piloti sedia v ľavej alebo pravej kabíne?

+5/−2
doporučit
15.4.2019 0:15

H83y27n71e80k 38Z42d92e40n79ě20k 4142749721144

Já, že je to něco velkého a ono to má přitom jen pár metrů. Tedy chápu jestli je správná jedna z popisek... :

Přestože je Stratolaunch velký jako kráva bizona, nad Mohavskou pouští se dokáže ztratit.

+3/0
doporučit
15.4.2019 8:40

K62a79r69e45l 36F19r22a26n28ě41k 3398213567265

Tedy při tom přistání to musí být "hrůza" když dosednou nejprve kola na jednou trupu a potom na druhém.

+3/0
doporučit
15.4.2019 8:16

P48e48t47r 38M37i82c85h91a12l 2120614781442

Hezké fotky, zajímavé informace, diskuse pobavila. Co víc si v pondělí po ránu přát? :-)

+2/0
doporučit
15.4.2019 9:22
Foto

J72i63r56k50a 13L87a58s22z51y 4941814803989

Přestože je Stratolaunch velký jako kráva bizona... hmmm?

+2/0
doporučit
15.4.2019 8:17

M80i65c84h42a68e81l25a 53V90a42r80c76l90o85v22á 4602774172663

Je to hnusný, ale hlavně, že to funguje.

+4/−5
doporučit
15.4.2019 7:00

R90a46d58e68k 76K37o50p62a43r 4748521652659

"Přestože je Stratolaunch velký jako kráva bizona, nad Mohavskou pouští se dokáže ztratit."

To je strašný, tohleto... Možná by stálo za to se zamyslet a ne jen překládat...

+3/−3
doporučit
15.4.2019 8:14

K39a56r27e10l 58N42o29v45o34t52n39y 2811795589270

Tohle je fakt divny letadlo... Musi to byt i hodne nezvykle na rizeni. Porad cekam, kdy se uprostred to prostredni spojovaci kridlo zlomi...

Ale drzim palce! R^

+1/0
doporučit
15.4.2019 16:02

J75o97s44e43f 38M89i44k49i21n 5873574915164

Němci měli kdysi tohle

https://www.valka.cz/topic/view/8583/Heinkel-He-111-Z-1

+1/0
doporučit
15.4.2019 9:35

F48i50l11i35p 75M51a30t73u84s63k27a 6571718411477

USA jsou největším tahounem ve vývoji nových technologií. Rusko stále jen dotahuje, nebo jen stojí opodál.

+1/−1
doporučit
15.4.2019 20:34

J16a75n 88J28á20n74o64š97í41k 2232743318881

Není to největší letadlo světa, ale letadlo s největším rozpětím křídel.

Největší letadlo světa je Antonov AN 225.

Trup a nákladový prostor má Antonov podstatně větší.

Ale to je nepodstatné. Podstatné je, že nadpis zase lže.

+1/−38
doporučit
15.4.2019 7:26

A44n38d52r66e36j 80M94e33d27ň63a40n58s84k41ý 2216805863709

tak dúfam že to má aspoň EURO 8 a 4 DPF filtre vrátane močoviny za sebou. Výhoda raketových motorov bola že spaľovala "čisté" palivo (nemyslím samozrejme tuhé - TPH) - takže boli síce väčšie ale ekologické. Vždy keď nás buzerujú za vozidlá a pozriem sa na takúto techniku tak je mi do plaču - bežné doprav. lietadlo minie na vzlet 10T paliva - tu je to koľko 50T? Ekonomický let je okolo 4300km- v EU je bežná dĺžka letu 500km. Ročne spáli letecká preprava 205miliónov ton leteckého paliva!

Posledná poznámka - dúfam, že v lietadle sú všetky vyrovnávacie systémy minimálne 2 krát - patentované od Boeingu - vzhľadom na tvar a ťažisko to bude určite potrebovať.

https://qr.ae/TWTimU - pekná analýza letu z LA do Paríža od kapitána lietadla.

0/−1
doporučit
15.4.2019 7:02

V95a51c38l73a31v 69V46a26v50r49a 3197864595547

Projektů je mnoho, většinou jde o show.

Prakticky v letectví stojíme na planetě stále při zemi. Všichni. Letět někam dál je stále časově náročné. Celý den prosedí v letadle a zadnice bolí i když sedíte jak v peřince.

0/−3
doporučit
15.4.2019 22:11

V61a84c45l42a96v 89V75a76v18r30a 3527454395437

hokus pokusy jsou jistě zajímavé, ale z Tampy do Amsterodamu to je pořád za 8-9 hodin a to je "way" hodně. Za polovičku by byla nádhera. A nadzvukové přitom ekonomické letouny pro lidstvo za přijatelné ceny pořád nejsou. Concord byl fajn, ale malý a tím i drahý. Přitom by snad neměl být problém vytvořit štíhlého šviháka pro 500 lidí, ne? Amíci by mu mohli transplantovat tu jednoduchou ale fascinující techniku ze spadlých UFOs... ;-D

0/−8
doporučit
15.4.2019 22:04

V78a62c83l21a69v 27V32a92v25r22a 3687164495847

nejlepší by bylo když už člověk letí mezi světadíly, mezopřistát aspoň 2-3x, projít se, na letišti si pojíst popít, pokecat, a popoletět dál.

Letušky? Ty upřímně lituju. I když mají skoro pořád co dělat, ani malinko jim nezávidím že ráno mají venku okolo sebe palmy a navečet sníh.

0/−5
doporučit
15.4.2019 22:15

Najdete na iDNES.cz