- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jednoduchá sedadla se snadno udržují a cestujícím poskytují ekonomický komfort
jasně..sedadla naprosti sobě jsou tak blízko, že lidi se pobijí kolenama a navíc je tam objektivně tak málo místa, že se tam více než jeden pár nohou nemůže vejít. Hrůza..a ono je to teď u všech BUSů..
Redakce Technetu, PROC???
leccos se da prekousnout, ale tohle?? Jestli tam mate nekoho kdo udelal maturitu a nepropadal z fyziky tak ho nechte at se na ten clanek mrkne a opravi ho. Autorovi asi dala nejaka Jihoceska trubka za to pokud tenhle paskvil zverejni. Budiz mu to prano. Ale opravdu to prosim opravte.
To Vam pisu z pozice ceskeho krale (podle Vas), protoze sousedka moji pra pra pra babicky videla kraluv kocar kdyz projizdel jejich mestem. A to mi verte ze diky tomu jsem vic cesky kral, nez kolik energie tak ziskaji ty autobusy tou slavnou rekuperaci z mistni krizovatky behem 15 minut
Je to klasicky eko tunel, lidem se nekecaj eko lzi a nekdo si na tom skvele namasti kapsu a bohuzel to (krome danovych poplatniku) nejvic odskace prave ta priroda.
Tihle ekoteroristi to vazne dokazou - oni tu planetu vazne zruinuji.
Ale jo, klidne minus, ale bylo by fer napsat za co...
A nebo nemate argumenty?
baví mě, jak jsou tady všichni chytří, ale smějte se jak chcete - fakt je, že Vídeň je podle různých žebříčků nejlepším místem k životu zatímco středem Prahy vede dálnice
Jak visitej. Kdyby vratili vymysl pradedu - trolejbusy, proc ne. Funguje to a prirodu to zdaleka tak nenici.
Ale to neni "in" a navic, tohle prece jezdi zadarmo, na rekuperaci
Coz o to, kdyz neco takoveho kvakaji nektere zenske ktere v zivote fyziku nevideli, prosim, da se to pochopit. Ale ze se neco takoveho objevi na Technetu????
No nevím, v Budapešti jezdí některý trolejbusy se shozenejma fajama, takže nejspíš taky budou mít nějakej akumulátor. A vypadaj tak 40 let starý.
nebo mají na palubě dieselgenerátor. To se taky dělá...
Asi nikdo v téhle diskusi si zatím nevšiml, čeho se dá wienerladungem Li-Fe akumulátorů dosáhnout. Rychlým dobitím za 10 až 15 minut se jejich životnost zdvojnásobí. Takže po jedný zimě už vydrží na furt a imrvére.
EKO,BIO.... rakouská elektřina, získaná importem z české jaderné elektrárny Temelín
Jo. Videl som pre rakusky trh filter jadernej energie. Vypadalo to velice sofistikovane a draho. Prepusti to len nejadernú energiu. Tak to tam asi majú....
(zdar skoromenovče)
NECHAPU v cem jsou inovace? Ve Zline nam jezdi trolejbusy se srankami, kdyz draty nejsou, jede trolejbus dal bez sranek a topit topi take elektrinou.
Slovo šraňk může znamenat:
šraňky, z německého Schranke (závora, zábradlí) – závory, zejména železniční závory
šraňk – heraldická figura, plot, který odděloval jízdní dráhy při rytířských turnajích
slangový výraz pro rozvod zubů na pile – střídané vychýlení zubů, lichých vlevo, sudých vpravo apod.
bravo! energie zadarmo z tramvaji! a kde vzali tu energii tramvaje uz je pro novinare prilis komplikovane.
Vida, tři ekověrci minusovali. Inu, co od nich očekávat. Rekuperovaná energie je prostě zadarmo, v článku to přece stojí. Sancta simplicitas? Kdepak - detestata!
To vypadá hodně eko bio, jezdí to zadarmo, teda aspoň mezi nabitími. Že si to pak musí řádně šluknout elektřiny dovezené z Temelína, o tom raději pomlčíme.