Diskuse k článku

Podívejte se na českou tramvaj pro Německo. Řidiči testují i polohu koštěte

Česká Škoda Transportation v Mannheimu ukázala, jak bude vypadat její nová tramvaj pro Německo. Předvedla dřevěný model ve skutečné velikosti s reálnými prvky výbavy. Model se vyrábí kvůli ověření a doladění návrhu před sériovou výrobou. Tímto způsobem se snižují náklady na případné dodatečné úpravy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D45a24n21i98e93l 35N93o47s45k97a 9410688855866

Tak si nejsem jistý, co je vlastně co.... Rozdíl mezi německou verzí a pražským "Porschelinem" prý má být v tom, že pražské tramvaj NEMÁ samostatný vstup řidiče.. 8-o 8-o 8-o..(snímek 4/29)

0/0
21.10.2018 21:45

I66v28a79n 93M93i39n24á35ř 7322224397661

Čalouněné sedačky jsou jistě pohodlnější a nekloužou. Spartánsko-septický interiér však určitě - odolává lépe .. tělním tekutinám opilců a bezdomovců :-).

+1/0
18.10.2018 22:12

M45i26c21h34a88l 39M74o32t21y69č59k64a 4143170461339

Proto se dopravni podnik, na prani obcanu v Praze, vratil k plastu a lepsi ergonomii. Z tehle drevenejch se klouze jedna radost, vubec nechapu, proc se k tomu vratili.

+2/0
19.10.2018 9:27

P10e47t72r 89M98a60r53e85č78e58k 1623291169198

A budou tam i držáky na sekery pro novo Němce? :-)

0/−2
18.10.2018 20:52

P91e97t68r 36F88i77a36l20a 3194125931636

Když jsem se díval na fotky, tak nějak na té 4 prostor na nohy nevidím.

+6/0
18.10.2018 17:38

O75l96d68a 25O88l86e92š 5890345848495

pro našince by různými cestami přišla na trojnásobek ceny, samozřejmě v poloviční kvalitě.

+1/−4
18.10.2018 16:26

F49i67l83i72p 34T55ř40e75b54a 6253110778616

Z těch CPO laviček budou skopčáci nadšení....

0/0
18.10.2018 16:05

M95i76r27o67s96l89a38v 70R95a45t83a56j 5271633684745

proč nemáme tak krásný tramvaje my v Česku....pořád ty starý komunistický...Rv

0/−12
18.10.2018 15:44

J36a25n 84B16i57e29l68i15k 2157117641778

Tak to nevím, v které díře bydlíte.

+3/0
19.10.2018 9:16

L35u48k47á74š 28M16a28l22v69i34n92s44k56y 2788524323108

Proč se nedělaj ty laminátový sedačky? Ty neměly chybu. Zejména ten tvar co byl v T3.

+11/0
18.10.2018 14:45

Z25d17e90n71ě11k 28W98o26l70f 9141750177225

Mně se v nich moc dobře nesedělo. V té době jsem jezdil z Žižkova na Petřiny 5x v týdnu 40 minut tam a 40 zpět.

0/0
18.10.2018 19:01

M62a95r35t59i44n 56R96u19z37i20c44k55a 1152118326497

Nekolik veci me zaujalo, napr. konecne dobre umisteny informacni panel z boku, ktery neprekryvaji dvere pri otevreni, tyce pro drzeni ve voze i pro deti, ... naopak predni informacni panel zakrouzeny, na nej bude blbe videt, ta podlaha je doufan jen na modelu, jinak to v tramvaji na te gume bude klouzat, drevene sedacky jsou jeste horsi nez ty v Praze, zvlaste ty kde se hlavou oprete o hranu tech ve zvysenem prostoru, tak snad si je nemci nevyberou a zvysena podlaha je nejak az moc zvysena, RT6-S z CKD mela podvozky jen 760mm, tady to vypada na klasiku 900mm...

+3/−2
18.10.2018 14:26

T59o77m75á45š 14J88o93u72s16k34ý 6300474

Dvě dousedačky vedle sebe a proti sobě. Strašné zlo. Jako by v té tramvaji byla zeď.

0/0
18.10.2018 13:50

P57e57t12r51a 14N57o70v96á18k95o43v94á 7348896874958

Tak "cestující s průměrným vzrůstem mají dostatek prostoru" pobavilo. Na těch fotkách je naopak vidět, že je tam opět málo místa pro nohy, jak je teď častým zvykem. A ty klouzací a od podzimu do jara ledové sedačky už to jen podtrhují.

+22/0
18.10.2018 9:10

J56a25k94u26b 76C75i20g35l98e70r 9175737115628

Vzala jste mi to z úst. Chtěl jsem napsat úplně stejný příspěvek:-)

0/0
18.10.2018 15:08

L52i20b36o59r 60F78i18e91d50l57e40r 6359417639440

Tak ty sedacky, to je volba vyrobce... pisou ze je moznost i calounene

0/0
18.10.2018 17:30

L80i21b24o10r 96F25i90e38d13l70e81r 6469767529430

Teda volba zakaznika

0/0
18.10.2018 17:31

K50a95r94e55l 52H33o67r74á38k 2188879633743

A co volba cestujícího?

0/0
20.10.2018 15:25
Foto

H47a85n51a 44A56n90t28o59n91o72v13á 6467619804324

A slečna ani nevypadá jako čahoun a přesto se na fotce č. 10 proti pánům sotva vejde.

Proč jsou ta opěradla tak sklopená? Kdyby byla víc kolmo, mohly by být sedyčka zády k sobě blíž a zbylo by víc prostoru pro nohy.

Nebo foto č. 6, sedačky nahoře vpravo - tam k oknu se vejde jen trpaslík (já), většinou bývá neobsazené, protože kdo má víc než 160 cm se tam prostě nevejde.

0/0
19.10.2018 13:37

P88e78t42r41a 49J17a16n43á39k84o20v20á 2227450856919

Koukám oblíbené ,,klouzací sedačky" ... To budou Němci nadšení....

+9/−3
18.10.2018 9:04

L19u61d25ě89k 27N28ě47m88e84c 5335821572334

Však je tam na výběr.

+1/0
18.10.2018 9:08

V19á90c51l45a85v 59K75o56p24t66a 4404513212

záleží co si vyberou...měla byste jim poradit, němci by na to nepřišli...:-)

+3/0
18.10.2018 9:20

T47o75m29á67š 75Z59e36m25a62n 3465588584745

Je to MHD, ne auto - dávám přednost snadné údržbě před polstrováním.

+2/0
18.10.2018 11:35

J17a87k52u15b 27Z68o51u51b96e33k 3545604402

Pokud jste údržbář tramvajových sedaček, tak to chápu ;-D

+9/0
18.10.2018 12:40

P26e28t33r10a 97J42a81n41á72k82o27v21á 2397630786659

Ten kdo někdy na dřevěných sedadlech v tramvaji seděl, ví o čem mluvím... Proto nerozumím tomu, proč to stále evidentně ,,neinformovaným" Němcům nabízejí? Až si vyberou dřevěnou variantu, do roka je budou chtít předělat na polstrovanou variantu...

+4/0
18.10.2018 13:37

J40a47k86u41b 38Z61o51u10b49e97k 3645164672

Přesně tak. Třeba v zatáčkách má člověk problém se na lakované překližce vůbec udržet. Další nesmysl je ta sada sedadel naproti sobě, kdo se má na ty ksichty koukat ;-D

+4/0
18.10.2018 14:21

M49a51r73e17k 45K43l17u91f61a 3488254764426

Na polstrovanou asi ne, ale v Praze se někde dřevěné sedačky nahrazují plastovými neklouzavými a ty nejsou špatné. A také se mohou pochlubit snadnou údržbou.

+4/0
18.10.2018 16:14

J43a15k35u92b 87Š15a71f85a66n85d66a 7295117631751

Jak se ten řidič dívá do strany?

0/0
18.10.2018 8:54

L32u60d98ě77k 75N73ě33m41e52c 5145921292714

Otočí hlavu. Vy to děláte jinak?

+2/0
18.10.2018 9:09

J72a77k97u71b 64Š95a28f46a74n56d20a 7585447811811

No že alespoň z venku to vypadá, že celé boční okno (je-li tam vůbec) je přelepeno nějakou folií.

0/0
18.10.2018 9:56

L64u17d87ě43k 79N40ě68m11e49c 5465111682204

Ale při pohledu zevnitř je ven vidět.

0/0
18.10.2018 10:54

J81a87k93u84b 10Š23a88f87a93n63d15a 7455397571131

A na jaké fotce je to vidět? Já to tam nikde nevidím.

Na fotce č. 18 je pohled ven levým okénkem ale z videa, 7s je vidět, že na tomto okénku žádný polep není. Pohled zevnitř doprava nikde vidět není.

I kdyby bylo vidět, zaráží mě, že u aut je takový boj proti tmavým okénkům i v předních dveřích (se zdůvodněním, že ostatní pak nemohou navázat oční kontakt s řidičem) a u tramvaje to vůbec nevadí...

0/0
18.10.2018 11:11

V88l28a41d91i50m76í45r 26V59á49v40r13a 9757574347638

No trochu do stran vidí, ale u tramvaje je to jiné. Nemusí totiž dávat přednost na křižovatkách, takže nemusí stavět na stopce a rozhlížet se. Stejně tak má jasně definovanou dráhu kolejemi, takže se nemůže rozhlídnout a zatočit někam mimo komunikaci. Takže to jak to je by mělo být dostačující.

+1/0
18.10.2018 11:35

M36a17r73e91k 68Š25i73m43o68n 2924767228338

Na křižovatkách bez světel samozřejmě dává přednost.

0/0
18.10.2018 14:31

J37a43k11u20b 97Š60a28f69a76n69d95a 7465707441441

Tak to je blbost. Na spoustě míst přednost dávat musí.

0/0
19.10.2018 8:35

R68o19s22ť39a 69J10a78n37č64a65r 4447729531966

Děkuji za připomenutí, opraveno

0/0
18.10.2018 8:54

J32a56n 98J32e92ř31á16b39e91k 5778961168939

V Praze jezdí Škoda 14T. 13T je model z Brna.

+2/0
18.10.2018 8:32

Najdete na iDNES.cz