Diskuze
Servis VBI: 25 dní jsme o notebooku nevěděli, pak najednou dorazil opravený
Děkujeme za pochopení.
.
.
Kolik jste zaplatili za avizaci zpětného odeslání zásilky, Zahrádko? OMG
tom
a na co si stěžujete?
hehe, by jste teprve zažli srandu kdyby to byl Acer a po 30ti dnech by přišel zpět neopravený s vyjádřením "závada se neprojevila", případně by na něm nefungovalo něco dalšího.
Já využil servis na ntb jen jednou, ASUS, reklamace - výměna základní desky, odeslání PPL, oprava, testování, celkem za 4 pracovní dny. V pondělí jsem odeslal, ve čtvrtek přišel opravený..
kovarikt
Re: a na co si stěžujete?
Vyuzil jsem servis ASUSu 2x k naproste spokojenosti. Nebyl problem s vyzvednutim a ani s dorucenim, stacilo zadat kontaktni telefon neb nejakou poznamku do reklamacniho formulare a PPL me uz sama kontaktovala, kdy bude nekdo doma. Navic bylo mozne sledovat cely prubeh reklamace na internetu.
rascal
Servisy
Ona to není taková legrace.Třeba v servisu kde jsem pracoval jsme měli hromadu výrobků na opravu se skluzem zhruba 15 dní.To pak máte opravu za 20 ani nevíte jak.A to sme opravovali nějakejch 150 věcí za den.
tom
Re: Servisy
taky sem dělal v servisu a tohle lidi nepochopí, že i jednoduchá věc trvá někdy dlouho, když se najednou všichni "zblázní" a zahltí servis, trvá to prostě déle, no.. Ale těch 14 dnů sme se snažili prakticky vždy. Osobně mám nejlepší zkušenost s reklamací u Sony - v pondělí odpoledne sem jim donesl foťák k reklamaci a v úterý časně ráno mi volali že se můžu zastavit, že je to vyřešené (tenkrát dobropisem) :)))
OldJack
VBI servis Praha - zkušenost velmi dobrá
Závada: vadný displej, výměny mechanického spínače na wifi, výměna drátu k mikrofonu (spínač i drát zřejmě odešel denním používáním – necelé 2 roky). Do servisu v Praze mě to vzal známý a doma jsem to měl po 3 pracovních dnech – je pravda, že jsem tam 2x volal, že to opravdu hodně potřebuji, ale jak je vidět tak se to vyplatilo. Takže zkušenost velmi dobrá. Abych nezapomněl, před 14 dny mě odešel adaptér na notebook a ten mě zase vyměnil ihned prodejce u nás ve Zlíně. Já si jen chválím. Abych zase moc nechválil, zjistil jsem následným ohledáním, že u pantů displeje zapomněli dát dva šroubky . Nikdo není dokonalý.
Pavel
článek
Článek je pěkný nesmysl. Většina přepravních firem vám ochotně sdělí kde se vaše zásilka nachází, u některých to jde jednoduše přes internet. Menší servisy bohužel opravdu nemají čas na posílání kontaktních mailů o doručení zásilky....Většinou se počítá s tím, že reklamaci posílá prodejce a ten si 30denní lhůtu sám pohlídá a pokud by oprava do tohoto termínu nebyla možná, tak servis kontaktuje zákazníka (obchod). Navíc do servisu nechodí jeden notebook denně, ale třeba 2-3, takže se berou postupně podle zápisu do databáze. Při nějakém složitějším problému na přechozí zakázce bohužel dojde i ke zpoždění na dalších zakazkách a oprava notebooku může trvat i déle. "Největší problém vidíme právě při návratu notebooku, ozval se nám až kurýr několik hodin před předáním." - několik hodin je dost dlouhá doba, navíc zásilku může převzít kdokoliv jiný (kolegové, rodina...) a v případě, že zásilku nelze převzít ten den, dodá vám přepravní firma zásilku další den.
Pavel
Re: článek
Navíc zvednout telefon, zavolat do servisu a zjistit si informace o opravě je opravdu velký problém. "Kromě zkušeností se spolehlivostí nás zajímá především úroveň servisů a
jejich přístup, který se snad podaří podobnými články zlepšit." - možná by stálo za to, zajít po opravě přímo do servisu, setkat se s vedením a teprve potom napsat nějaký článek. Kvalitou a objektivností se začínáte řadit někde mezi Blesk a Šíp
753
25 dní?
Já jsem musel čekat 30 dní na opravu monitoru. Sice mě to jako zákazníka štve, čekat těch 30 dní, ale mají na to dle občanského zákoníka právo. Mají právo 30 dní na vyřízení reklamace (v případě svátků se samozřejmě počítá následující pracovní den) a nic jim nedává povinnost zákazníka informovat o stavu reklamace. Což se stalo i mě, čekal jsem že mi někdo zavolá, ale nezavolal. A tak jsem přišel druhý den po konci reklamační doby a bylo hotovo. Holt to beru tak, že ke mě má prodejce určité povinnosti, tak já holt musím také něco snést. Ale štve mě to..
mafioso
Re: 25 dní?
Druhý den po skončení reklamační doby máš nárok na vrácení peněz. Já bych to určitě využil, koupíš si nový notebook a ještě ti zbyde.
svetlonoš
ten pocit znám
stejní problém jsem měl i s notebookem Fujitsu Siemens, akorát že oprava trvala jen 8 dnů,
capitko
nejhorší servis v ČR
ASUPORT v Ostravě: Asi před rokem jsem nechal opravit nootebook ACER v tomto servisu a výsledkem byl zničený displej (závada: bylo nutno vyndat hardisk, provést kompletní zálohu systému).Při prvním přebírání samozřejmě nebyl předveden, reklamace provedena okamžitě telefonicky po příjezdu domů, výsledek: my to neumíme opravit, některé Acery při profouknutí kompresorem netění, sektkali jsme se ale zatím jen se dvěma. Podotýkám, že jde o autorizovaný servis, kde vám notebook opravuje značně zmatený 15 klučina. Prosím proto firmu ACER vemte jim proboha tu autorizaci!!!!
Host
Re: nejhorší servis v ČR
Dobrý den,
jelikož pracuji v asupportu ...Ostrava, musím na tento příspěvek reagovat.... můžete mi napsat číslo zakázky nebo výrobní číslo notebooku, abych se mohl vyjádřit k této opravě ?? Je mi divné, že jsme měli ntb na zálohu dat a přitom Vám nějak " zničili " displej - co máte na mysli tím zničením , proč jste nedošel osobně ???? Dále píšete, " setkali jsme se zatím jen se dvěma " - měsíčně máme příjmuto desítky oprav notebooků... prosím o odpověď. Kremer Jiří, asupport...Ostrava
Robin
VBI-super
Ja mel displej vadny a behem jednoho tydne jsem ho mel vymeneny bez problemu (VBI). Dokonce mi dali vedet predem. Takze ja max. spokojenost :)...
Hawwwran
Má špatná zkušenost HP
Musím dát k dobru mou špatnou zkušenost se servisem HP, protože věřím, že když se ozve více lidí, může to něco změnit.
http://fotky.hawwwran.com/bw-list/spatny-hp-zarucni-servis-11.html
Zázrak! NASA po pěti měsících obdržela od sondy Voyager smysluplnou zprávu
Když se v únoru letošního roku stále nedařilo navázat smysluplnou komunikaci s jedním z...
Herečce Slávce Budínové by bylo 100 let. Zemřela opuštěná, bez zájmu veřejnosti
Před 100 lety, 21. dubna 1924, se v Ostravě narodila známá česká herečka Slávka Budínová.
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Proč umělá inteligence lže a proč kvůli ní zhloupneme. Počítačový expert vypráví
Premium Zatímco průmyslová revoluce zaváděla masivní využití strojů, které nahradily lidské svaly, nyní...
Byla to druhá nejjasnější hvězda. V budoucnu může svítit jako druhý Měsíc
Velmi neobvyklá hvězda éta Carinae v devatenáctém století náhle zjasnila a stala se druhou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Dnes už se bez nich válčit nedá. Raketový vzestup bojových dronů
Bezpilotní letadla (drony) jsou v posledních dvou dekádách na raketovém vzestupu. Přispěla k tomu...
Čekání na české lidové auto nemělo konce. Před 100 lety jezdili jen boháči
Před 100 lety Čechoslováci marně čekali na tuzemské lidové auto. Drtivá většina obyvatel si totiž...
KVÍZ generála Pattona. Vypořádejte se s ocelovou lavinou
Jak jste dobří v tancích, poznáte je nejen na plese, ale i v následujícím kvízu? Je zaměřen na...
Pomník Jana Žižky na Vítkově vznikal skoro 30 let
27. dubna 1924 zahájil Spolek pro zbudování pomníku Jana Žižky na Žižkově veřejnou sbírku na jeho...
Přistávat s vrtulníkem je jako balancovat na míči a zůstat při tom něžný
Mysli na to, že při záchraně druhých nesmíš sebe ani nikoho jiného ohrozit. Tak zněla jedna z...
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...