Twitter podle serveru Re/Code testuje nový systém, který by umožnil vkládat delší zprávy, než je současné omezení na 140 znaků. Systém by pak mohl sice zobrazovat původních 140 znaků, ale zároveň by umožnil dostat se k dalšímu textu.
Vše je ale zatím ve fázi testovaní a tak ani není jisté, zda někdy změna limitu spatří světlo světa, ani to, jak bude vypadat, není znám ani případný nový znakový limit. Spekuluje se jen o délce 10 000 znaků jako u soukromých zpráv Direct Message.
Řada uživatelů by rozšíření limitu přivítala, jiní to považují za obranu proti nezřízenému tlachání. Ti první si již nyní pomáhají různými nápady, když chtějí limit překročit. Většinou se spoléhají na vložený obrázek s textem nebo s odkazem.
Vzhledem k tomu, že zatím o změně limitu není známo nic konkrétního, je pro běžného uživatele mnohem důležitější zpráva, že Twitter zavádí nový reklamní formát, který je interaktivnější. Zatím jen v USA, ale když se osvědčí, může se šířit i dále.
Více z rubriky Krátké zprávy ZDE