V Kanadě, Austrálii, Brazílii a Indii společnost Microsoft provedla úpravu desktopové e-mailové aplikace ve Windows 10. Vybraným uživatelům zobrazovala reklamu na Office 365, která zakryla všechny příchozí e-maily. Postiženi byli pochopitelně jen ti, kteří si službu Office 365 nepředplácí. Test byl poměrně krátký a na jeho průběh upozornil twitterový účet Aggiornamenti Lumia, který se dlouhodobě zabývá vším okolo Windows 10.
Proužek s reklamou se zobrazil na místě, kde by normálně byl poslední příchozí e-mail. Po nahrání reklamy se zobrazilo vyskakovací okno zakrývající velkou část obrazovky. Reklama se na první pozici v seznamu příchozích zpráv držela několik dní.
Zástupce Microsoftu později na Twitteru uvedl, že test byl experiment, který se nikdy neměl masově rozšířit.
Otázkou zůstává, zda rychlost, jakou byl test ukončen, znamená, že Microsoft od zobrazování reklam ve své bezplatné aplikaci (která je však součástí placeného operačního systému) opravdu zcela upustil, nebo se tak stalo jen prozatím.