Krátce po čtvrté hodině odpoledne našeho času začali uživatelé hlásit problémy se Slackem. Někomu se nenačítala vlákna, jiní neměli přístup k nové konverzaci a další se nemohli ani přihlásit.
Server DownDetector, který schraňuje zprávy o nedostupnosti webů a služeb, byl také plný hlášení o výpadcích tohoto programu. Ta se soustřeďovala především do velkých měst a jejich okolí.
Firma následně potvrdila, že bojuje s technickými problémy. Ty postihovaly uživatele v různých oblastech světa a na různých platformách.
V době psaní zprávy byla statusová stránka Salcku plná varování před nedostupností všech funkcí, přihlášením počínaje přes posílání zpráv a souborů až po vyhledávání a upozornění.
Zatím nejsou k dispozici žádné informace o tom, co je příčinou výpadku.
Zhruba v osmnáct hodin firma oznámila, že doposud není jasné, co stojí za výpadkem. „Stále zkoumáme příčinu problému. Děkujeme, že jste trpěliví,“ napsali zástupci firmy na Twitteru.
O hodinu později pak technický tým Slacku hlásil, že by se měla aplikace pomalu navracet k normální funkčnosti. „Někteří zákazníci se již mohou připojit, ale mohou také zaznamenat snížený výkon. Pokračujeme v práci na vyřešení problému,“ popisují situaci na webu.
V pondělí večer po deváté hodině by již měla většina problémů být vyřešena.
„U všech zákazníků, kteří nemají přístup k Slacku, doporučujeme znovu načíst aplikaci(CTRL/CMD + R) nebo Slack restartovat. Pokud narazíte na jakýkoli problém, dejte nám prosím vědět na feedback@slack.com. Je nám opravdu líto dnešních problémů,“ radí a omlouvá se technický tým Slacku.
Avšak ještě není vše v pořádku. Určité problémy mohou být u kalendářových aplikací a e-mailových oznámení.
Aktualizace 18:31 : Doplnili jsme informace o pomalém náběhu funkcí
Aktualizace 21:40 : Převedli jsme text do minulého času a přidali zprávu o zprovoznění většiny funkcí.