Řada uživatelů nemohla celé dopoledne využívat některé služby společnosti Vodafone. Zatímco mobilní sítě fungovaly bez problémů, některá pevná připojení byla nedostupná.
„Vážení klienti, omluvte prosím výpadek internetových a telefonních služeb po celé České republice. Na odstranění závady již usilovně pracujeme,“ hlásila informační linka společnosti Vodafone. Ta byla přetížená a na spojení s operátorem mohl uživatel čekat desítky minut.
Podle našich informací začali na opravě technici společnosti pracovat zhruba od sedmé hodiny ranní a problém postupně řešili. Krátce po poledni již měly být všechny služby znovu dostupné.
„Příčinu potíží se nám podařilo odstranit, služby jsou opět funkční. Kdyby internet zákazníkovi, který měl obtíže, nenaběhl automaticky, stačí provést restart, tedy vypnutí a zapnutí modemu. Omlouváme se za nepříjemnosti,“ uvedl pro Technet.cz mluvčí společnosti Ondřej Luštinec.
Aktualizace: Text jsme upravili podle aktuálních informací