OTÁZKA:
Zdravím Vás Aleši.
Stejně jako ostatní čtenáři i já Vám musím poděkovat za Váš skvělý výkon ,který jste na Dakaru předvedl. Nechci se bavit o financích, jako ostatní:-(... ale především mně zajímá Váš výhled do budoucna...? Alespoň na příští rok. Jaké jsou šance oslabit Kamaz? Není lepší v ČR udělat jeden velký tým a do něj stáhnout všechny závodníky kamionů? Jak vycházíte s ostatními ČR závodníky na Dakaru? Můžete mi prosím sdělit Vaše 3 nejlepší zážitky a 3 nejhorší zážitk&255; na letošním Dakaru.
Máte nejenom Vy, ale všichni ostatní čeští účastnící Dakaru můj obdiv a respect...a děkuju, že české posádky a česká vlajka opět letos byla vidět!
Hodně štěstí a zdraví do dalších let...Tomáš
PS2: Škoda, že Dakar je v ČR tak málo sledován veřejností:-(
ODPOVĚĎ:
Děkuji. Výhled do budoucna právě začíná jako po každém absolvovaném Dakaru. Přímo to souvisí s financemi. Jsme opět na žačátku sezóny, musíme repasovat vozidla, testovat, jednat s partnery a vydělávat peníze naší obchodní činností což je prioritní záležitost na to, abychom se mohli postavit na start.
Ohledně možného spojení s ostatními, neříkám ano či ne, vše musí mít jasný systém a tah na branku, vím jen to, že chci být jedničkou a jet na výsledek, což asi ne každý je ochoten akceptovat, vše je otázkou dohody a nastavení pravidel..
Nej zážitky:
1. průjezd nejkrásnější etapou
2. zjištění po dojezdu, že jsme podruhé vyhráli etapu s velkým náskokem na Čagina
3. čeští fanoušci na trati - mí kamarádi, kteří mě překvapili právě v den první vítězné etapy, nevěděl jsem, že dorazí
Nejhorší:
1. porucha turba
2. vyloučení ze závodu
3. zánět v pravé ruce, místy jsem v ní neměl vůbec cit a chtěl jsi prodat na Aukru
21.1.2011 12:55