- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...od léta jezdí maximum jeho podceňovaný a odepisovaný stájový kolega,pan závodník Michael Schumacher držitel 7i titulů mistra světa F1.Od Belgie nasbíral Schumacher o 11 punktů více než Keke Jr. a to má o jeden nedokončený závod více.Co se týče statistiky závodní rychlosti....ta se ze stavu 3:5 přehoupla na údaj 6:5 pro Schumachera.Prostě starouš na to pořádně šlape.
Rosberg jezdí maximum pro tým....tj.odkrouží jisté body.Senior chce více než se šedě ploužit po trati a vypouštět souboje jen proto,aby si bezpečně dojel pro bodíky.
Pro důchodce,který si přivydělává závoděním je to výborná informace.Už teď je Rosberg na trati neškodný.
Schumacher ztrácí v kvalifikaci.Vyjádřil se,že bude muset najít příčinu proč na Rosberga ztrácí.V závodě je však už stabilně rychlejší.....a co na to supertalent Nico,který letos kroutí svou šestou sezónu?Vydal se po sotpách plaček Herberta a Barrichella.....a už si stěžuje na zvýhodňování Schumachera.
nevím v čem to zvýhodňování spočívá......Schumacher pravidelně startuje za ním,po první zastávce většinou ztrácí kolem 8-10 vteřin.....A přesto pokaždé Rosberga stabilním tempem dojede.Není to "zvýhodnění" především v umění samotného Schumachera?Před sezónou byly hlasy,které říkaly,že Schumacher díky Pirreli nebude stačit,protože má velmi agresivní styl......A hle starouš se opět něco naučil.Něco jak důchodce-brigádník v Kauflandu.Ten se učí s paleťákem a Schumacher se naučil s pneumatikami.A svou nevýhodu otočil ve svou silnou zbraň.
Rosbergu.....to jsou zkušenosti.....těch 7 titulů mu nikdo nedal jen tak.
Turbo grandpa go go go!!!
Ve druhé půlce sezóny už nestačil ani dědkovi Schumacherovi... Spíš se Brawn bojí říct - Mercedes platí, Mercedes rozhodl, Rosberg zůstává
Dovolil bych si trochu nesouhlasit. Rosberg opravdu zajíždí maximum, které se dá ze současné techniky týmu Mercedes očekávat. Akorát holt sedminásobný mistr světa Schumacher s tím, jak se s chováním vozů sžívá zajíždí řekněme 110% možného. Ostatně pamatujete Schumiho "poslední" závod v kariéře? Když mu dovolili, že si může s autem dělat absolutně cokoliv, co uzná za vhodné? Upřímně, když jsem tehdy viděl, jak se řítí vpřed, tak jsem čekal, že buď vyhraje, nebo zemře. A to měl k dispozici dokonalou techniku. Teď je to jen slušný průměr.