Společnost také letos kvůli menšímu příjmu od sponzorů mnohem uvážlivěji investovala. Na to, aby mohlo začít oživení firmy, musí Prost sehnat 27 milionů dolarů na pokrytí stávajících dluhů. Vzhledem k tomu, že ale stáj také potřebuje někde koupit motory a ošetřit techniku a ostatní výdaje, bude na provoz sezony potřebovat navíc dalších minimálně 30 milionů USD.
"Jednáme s několika zájemci, ale všechno trvá příliš dlouho a jsou to delikátní rozhovory. Máme před sebou velké potíže. Už proto, že dnes víme, že nám sponzorské příjmy klesnou celek o 40%. V podobné situaci jsou i jiné stáje, všichni potřebujeme okamžitou finanční injekci, ale čas je neúprosný," řekl Prost.
Prost také řekl, že při řízení týmu udělala tu chybu, že ho nechal působit ve Francii bez toho, aby si v této zemi zajistil stabilní dlouhodobé partnery. V roce 1997, když kupoval bývalý Ligier, se Alain Prost dohodl na technické spolupráci s Peugeotem, který se ale později rozhodl preferovat automobilové soutěže a z F1 vycouval.
"Toto považuji za svou velkou a jednoznačnou chybu. Zaměřil jsme se na projekty ve Francii, aniž bych si zajistil dostatečně motivované partnery," dodal šéf týmu.