- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Moc krásný článek, hezky a vyváženě napsáno. Ostatně skoro jako vždycky od p. Macka. Díky.
Hezka kompilace zahranicnich webu
pripomnelo mi to TDF 2011 a jeji zaverecnou casovku, 20. etapu do Grenoble, predposledni den.
Cadel Evans sel do ni na 3. miste, par vterin za Fränkem Schleckem a 57 vterin za jeho bratrem Andym ve zlutem.
Po skonceni casovky bylo konecne poradi:
Evans ve zlutem, 2. Andy Schleck se ztratou 1 min 34s a na 3. miste Fränk se ztratou 2 min 30s.
Ale tam se všeobecně očekávalo, že si Evans Schlecky v časovce namaže na chleba a bude první, takže žádné drama ani překvapení se nekonalo. Tady to bylo jiné.
Roglič skvěle, celou dobu s chladnou hlavou, to dřív nebylo.
Geraint je legenda, odstoupili mu dva zásadní členové týmu, v zásadě jenom pokrčil rameny a bojoval dál.
Musím říct, že nejsem nadšený z těchhle vyasfaltovaných stezek pro muly a nejsem smířený s tím, že se tady rozhoduje celý závod. Klidně ať se jezdí časovka na Paso Pordoi nebo Zoncolan, ale normální silnici, prosím.
(Ale možná jsem jenom stará konzerva)
kdyby to byla tak pohodova zalezitost diky vyasfaltovane stezce, jezdci by mohli do vyslapu pokracovat na kole sveho vyberu.
Nemuseli by se podrobit prikazu o povinne vymene kola pred vyslapem, pokud vyjeli na casovkarskem specialu. To dokazuje, za ani vyasfaltovani stezky neminimalizuje usili, jake je nutne vylozit na zdolani kopce a tedy FEROVE podminky.
Pěkný článek! Včera to byla oslava cyklistiky!
Až na ty brepty, že se trasa vine kolem sjezdovky.