František Raboň ve skrytu svého kola. | foto: Petr Eret, MF DNES

Dres pro „Matese“. Koho? Van der Poela přece. Tak Češi oblékají hvězdu

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
V první etapě Tour zůstal Mathieu van der Poel za očekáváním, v další pak všem vytřel zrak. Před časovkou mu věřili jen ti nejbláhovější, žlutý dres však nadnášel. Teď ho o něho připravily až hory. Radost z výkonů svého „Matese“ má i česká firma Kalas, která stáj Alpecin-Fenix obléká. Jaký je skutečný příběh dresů, které zaujaly svět? Jak se spolupracuje s hvězdou? Šil se i „žluťák“? O tom všem povyprávěl marketingový ředitel Kalasu a bývalý profík František Raboň.

„Říkáme mu Mates. To je taková naše sranda. On o tom samozřejmě neví,“ usmívá se Raboň.

Své hvězdy si váží. 

Aby ne, on jim to pak na trati ve velkém vrací. Táborská firma Kalas letos se stájí Alpecin-Fenix po tříleté spolupráci prodloužila smlouvu na další tři sezony. Zjevně vše klape. Dokladem může být i nedávná akce s krycím názvem „Poulidor“.

Látkaři pošlou našemu vývoji nějakou novinku. My to vyhodnotíme a po domluvě třeba s Mathieum připravíme dres. A zkoušíme ho na něm, co tomu řekne.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se