- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No vypadá to pěkně, ještě je potřeba si uvědomit, že kousek od nádraží vyroste banka, čtyři budovy, náměstíčko,...
Ve finále to změní tvář dané lokalitě, doufejme, že k lepšímu...
Jen jsem zvědavý, kam půjdou ti ksentusáci, co teď vegetí v přilehlém parčíku ...
Zhezčování nadrazi a vlaků a trati se dari a libi se mi. Problem je ale v tom, ze v tech vlacich jezdi porad hodne spinavejch a smradlavejch lidi (vcetne cyklistu), kteri udelaji z hezkeho vagonu spinu a sedet s nimi v kupe je utrpeni. O santusacich na nadrazich ani nemluve. Dokud se tohle nezmeni, slusny lidi se budou vlaku vyhybat.
Autobusové nádraží se tak přesune na stejnou stanici metra jako vlaky. Dělal na to někdo studii, jestli to ve špičce kapacitně zvládne?
To musite otevřít hranice pro úkáčka a další východoevropany, aby to měl kdo postavit
Škoda. Mohlo to být architektonicky zajímavé a místo toho je to jen velká hala.
Pořád je to posun dopředu proti tomu co produkoval tandem Kotas+Metroprojekt. Ale mohlo to být lepší.