Petr Slepička, ředitel Prague City Tourism (Praha, 31. ledna 2020) | foto: Michal Růžička, MAFRA

Opilí Britové odrazují slušné návštěvníky, míní ředitel Prague City Tourism

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Podle ředitele Prague City Tourism Petra Slepičky láká česká metropole takzvané alkoholové turisty nejen svými kulisami a levným pitím, ale také levným ubytováním.

Do hlavního města ročně přijede téměř osm milionů turistů, naprostá většina z nich zůstává jen v centru, které tím trpí. „Mimo památkovou rezervaci jim bohužel nemá Praha co nabídnout,“ říká Petr Slepička, šéf marketingové organizace města, která se stará o rozvoj cestovního ruchu v metropoli.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se