- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nutno uznat že IPR se s novým vedením začíná projevovat čím dál tím víc racionálně - minimálně v porovnání s počátky, kdy to Hudeček zaplevelil sluníčkama. Samozřejmě i tak si tam ekofašistka Kolínská prosadila pár nesmyslů, ale oproti fantasmagorickým vizím Stropnického je to zlatý.
Jasne, nechceme omezovat dopravu, jen pridelame par semaforu a prechodu. A pak si pujdeme sednout na lavicku k magistrale dychat cerstvy vzduch a relaxovat :-D
Magistrála má dnes 4 pruhy ven a 3 pruhy dovnitř. Nikdo tam nechodí, protože tam není pro co chodit. Je tam pár hostelů a fakultní nemocnice. Byty odtud byly vytlačeny, služby odešly s nimi.
Champs Elisees má 5 pruhů tam a 5 zpět navíc u sebe a je centrem Paříže, kam jde každý turista, žije to tam. Prostě periferie zůstane periferií ať děláte, co děláte.
V Žitné a okolo docela je pro co chodit. A srovnávat Legerku s Paříží taky asi úplně nejde
Lépe mají být seřízeny semafory.... To ovšem platí pro celou Prahu. A není to práce na 10 minut? Nebo k tomu je potřeba projekt a počkat na rozmístění nových laviček?
Seřizování semaforů to je jen taková vábnička na lidi .... jestli na semaforech má dnes automaticky přednost MHD,t ak je veškeré seřizování naprosto mimo ...
Podívejte se třebas na to zvěrstvo, co udělali tramvajové zastávce Palackého náměstí na Rašínově nábřeží ... dva přechody vzdálené od sebe snad 10 metrů ... se smeaforem ... a o 20 metrů dále semafory křižovatky .... ak tomu ještě tramvají mají přednost .... takže v nočních hodinách stojíte na červenou před prázdným přechodem pro chodce třebas 5 - 10 minut jenom proto, že zrovna na Palackého náměstí se potkávají tramvaje a jede jedna za druhou .... a přitom kdyby pustili na chvíli auta, tak by to tramvaje nijak neomezilo (stejně zastavují na nástup a výstup ...)
a nemohli bysme si sem dovést odborníka spíš na stavění okruhu kolem měst?
To by se mohlo provalit spousta veci, jako to, ze nejlepsi by bylo vest okruh za mestem... ale nekteri by nevydelali na pozemncich a stavebnich pracech...
Ke vzniku kolon nejsou potřeba žádné radikální změny ... stačí jeden semafor a jeden přechod ....
Autobusy na magistrále? Nedivil bych se prodloužení linky 176 do trasy STADION STRAHOV - Myslíkova - Karlovo náměstí (B) - I.P. Pavlova (C) - Náměstí Míru (A) - Jana Masaryka - Na Míčánkách - ŽELIVSKÉHO (A). V současné době pouze ul. Sokolská jezdí od náměstí I.P. Pavlova až po ul. Wenzigova midibus 148. To také nechápu proč se nevrátil na trasu PODOLSKÁ VODÁRNA - Pražského povstání (C) - Kavčí hory - Poliklinika Budějovická (C) - ZELENÝ PRUH a místo 291 nejezdí 171. S úpravou magistrály souhlasím.
No drive vedla tramvajova trat z Valcavskeho nam. dale Mezibranskou ulici pres Nam I.P. Pavlova a Sokolskou ulici ke Karlovu... To jeste nebyla magistrala, po stavbe Nuselskeho mostu, metra a magistraly se trat zrusila, rozsirili a zjednosmerkovali ulice, ale doprava na karlov chybela, zruseny byly i trolejbusy v Katerinske a Benatske ul. a tak tam byla zavedena autobusova linka, tak pak byla parkrat zrusena a znovu zavedena, dnes tam jezdi jednosmerne 148, jen to strihne o ulici driv...
Zbytky kolejoveho trojuhelniku jsou jeste na Karlove patrne...
To misto je ale tak neprijemne pro zivot, je to jako by jste chodili po dalnici, ze si to zaslouzi upravy tak, aby z toho byla zase normalni ulice... ale ma to dva predpoklady, 1 - musi byt dostaven vnejsi okruh, predevsim vyhodni cast a 2 - kvalitni rychla zeleznicni doprava z regionu + zachytna parkoviste, predevsim trat od Benesova, pripadne trat z Kacerova (obnovit plan na trat do Jesenice)
Já jsem pro. Tohle bych dělal hned potom co budou dostavěné vnější okruhy.
Jenomže po magistrále tranzit skoro nejezdí .... dělalo se na to několik výzkumů dopravy ... a všechny překvapilo, že po magistrále nejezdí tranzit ... ono je to taky vidět o víkendu ...