- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Článek je kvalitní z hlediska termínů:
"První část ... vznikne do tří měsíců....
... Radnice Prahy 4 během dvanácti týdnů začne stavět ... "
Dosud na svém webu a ve svém časopise Tučňák Praha 4 tvrdila, že stavbu zdi zahájí na přelomu září a října, ale to už jaksi bylo, tak teď tu máme nový termín zahájení 1.1.2011. Tak Praha 4 posatví jednu zeď za 12,5 mil. Do 1.1.2011 (tj. 12 týdnů) se začne stavět. Do 9. 1. 2011 má být hotovo. Inu v prosinci a v lednu se stabařům bude skvěle stavět a učitě to bude v termínu. V roce 2011 pak tuto zeď 5,5 - 6m vysokou nahradí ta magistrátní 4 m vysoká, která je projektována za 100 mil. v celé délce a bude ze speciálního materiálu, který hluk neodráží, ale pohlcuje.
Ovšem dle návrhu územního plánu Prahy a předvolebních slibů z roku 2006 zde má být částečně tunel. Z toho vyplývá, že postaví jedno proizorium, které se nahradí provizoriem druhým a vyhodí se cca 50 + 12,5 = 62,5 mil Kč.
Přitom by na stavbu tohoto tunelu plně postačovaly prefabrikáty použité na pět ekoduktů pro přechod zvěře na nové části Pražského okruhu. Inu zvěř má před člověkem přednost.
Takže kdyby soudruzi z ODS přemýšleli alespoň trochu dopředu, tak na Spořilově mohla být před otevřením okruhu v úseku D5-D1 Spořilovská spojka zakrytá a bylo by to z hlediska hluku v pohodě.
Diletanti z magistrátu a městské části v kombinaci s předvolebními sliby, vražedná kombinace. I amatérská veřejnost mnoho let před zprovozněním okruhu věděla o oddalování stavby 511. Veřejně se poslední dva roky také mluvilo o zákazu provozu těžkých nákladních vozů po Jižní spojce mezi D1 a Barrandovským mostem. Odborník na magistrátu měl znát jediné dvě možnosti, buď a) ponechat těžkou dopravu na Jižní spojce nebo b) řádným způsobem minimalizovat dopady dočasného řešení tranzitu přes Spořilov. Diletant neudělal ani jedno a diletanti z městského úřadu rovněž tak. Hlavně, že lokální "odborníci" měli čas malovat vzdušné zámky o zklidnění magistrály či zastřešení ... Tak nějak se, jak je u nás běžné, čekalo, jak to bude vypadat a až pak se bude něco řešit. Tak jo, ucho se utrhlo. Do toho volby, vražedná kombinace. Divím se, že ještě politiky nenapadlo urychleně vystavět železniční pendl pro převoz kamionů.
Na Magistrátu neměli moc na výběr. Kdyby nechali Jižní spojku otevřenou pro náklaďáky, vyhýbaly by se náklaďáky z D1 vnějšímu okruhu, jelikož se na něm platí mýtné.
Bylo, ale ten nelze postavit za měsíc.