- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Může mi někdo vysvětlit, proč jsou ty nové eskalátory tak pomalé? Na těch starých to alespoň odsýpalo...
Ty nove eskalatory jsou vyrobeny kde?
Jj, a na žlutým metru dáme červenou barvu na nápis stanice. Ať je v tom pěkně bordeeeel
Jaký zase žlutý metro, neumíte písmena?
To nebylo Ruské, ale Sovjetskoje djélo. Pro mnohé určitě symbol nezničitelnosti
To nebylo sovétské ani ruské d ́élo, ale německé. Sověti koupili ve 30. letech jeden eskalátor Siemens, ten obšlehli a další eskalátory, s postupným vylepšováním vyráběli podle Siemense.
To je několikátý článek na iDnes během několika dnů na téma otevření eskalátorů na Andělu. Je to velké téma Hlavně proto, že zde sídlí redakce iDnes (takže se jedná skoro o online reportáž).
Pro zajímavost: Anděl je aktuálně jedna z nejfrekventovanějších stanic pražského metra (z nepřestupních těsně za I.P. Pavlova) a východ ke křižovatce Anděl je daleko využívanější (tipuji 90%/10%), než na Ženské domovy. Z toho soudím, že se jedná skutečně o jedny z nejzatíženějších schodů metra, a to právě po IPP. I v přestupních stanicích je to rozloženo do více výstupů a přestupů. Dobrá, tak je to užitečná zpráva nejen pro iDnes
bit.ly/scitani-lidi-v-metru-2015
jenom devět měsíců a 225 milionů...dobrá práce
za kolik měsíců bys to udělal ty, při plném provozu metra?
Bys nabral fachmany co postávají s krabičákem kolem metra, dal jim tři stovky za den a schody bys měl postavené samodomo za měsíc, viď?
225 milionu ? To jsou schody ze zlata ?
Prosím o přesnost. Eskalátory z r. 1985 asi nebyly ruské, ale sovětské. Uvítal bych informaci, ve kterém podniku a ve které svazové republice byly vyrobeny. Dále mi chybí informace, zda v době instalace vyhovovaly bezpečnostním standardům ČSSR. Díky redaktorům za upřesnění. Za nové bezpečnější eskalátory samozřejmě dík.
Byly vyrobeny v Leningradu. A firma stale schody vyrabi.