- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
„Tramvaje jsou pohodlnější, příjemnější, tišší.
Ten pán asi nikdy nepracoval ani nebydlel někde kde by mu jezdily tramvaje pod okny
Škoda, že když se do toho dalo tolik peněz, tak to mohlo pokračovat kolem Tesca a okolo fabrik až k Makru.
600 micu za ten kousek? Vyhozene penize...
Ještě mě tak napadá, když vidím tu zvláštní kličku tramvajové tratě doprava - proč to? Neznám místní souvislosti, tak nějak bych čekal, že po překonání I/27 by TT pokračovala podél stromořadí mezi Fakultou aplikovaných věd a zbytkem univerzity až do smyčky. Mezi těmito částmi se sice dá předpokládat zvýšený pohyb osob, ale zároveň by tam byla zastávka, takže nebezpečí přejetí asi minimální. Ale stejně tipuju, že to není důvod toho odklonu.
Mne zas od začátku stavby udivuje to esíčko při výjezdu z Klatovské. Až to člověk uvodí naživo s ostatními souvislostmi, třeba pochopí. Podle mne tam, vznikne celkem široké prostranství. K čemu? Třeba se osází alespoň zelení...
A proč tam jsou na tak malém kousku hned tři točny? Respektive ano v Borském parku by se měla rušit, ale není to právě škoda?
Ví někdo, proč ty tramvaje ve videu jedou vlevo?
Protože u Klatovské se nedalo asi kde otočit. Tj. ta nová část se jezdila tam a zpět. Proto jsou tam i spojené 2 vozy zadní částí k sobě.
Takže Plzeň je zase o kus dál před Ostravou.
V Ostravě přece řešili prodloužení tramvaje až ke Globusu, ale kde kdo do toho kafrá.