- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Každé elektrokolo by mělo mít vlastní SPZ, povinné ručení, a jeho řidič ŘP. Většina problémů by byla vyřešena.
velká část elektrokol na Śumavě je z půjčoven, to si tam budou muset vyřešit sami, jestli chtějí méně elektrokol nebo na nich vydělávat - navíc právě na ta elektrokola z půjčoven sedají ty odstrašující příklady, celé rodinky bez jakékoliv jízdní praxe
Pokud někdo jede nebezpečně rychle je to v jezdci, ne v kole. A pokud někdo s kolem jede tam kam nemá to samé ...
Prosím redaktory, aby lidi na elektrokolech neoznačovali slovem "cyklisti". Cyklista je pro mě totiž ten, kterej jede celou dobu "za svý" a nenechá se tahat nějakým elektromotorkem. Děkuji.
Teda promiňte, já elektrokolo nemám, ale kdybych je měl tak poslední o co bych se staral je jak mi kdo říká
Tak ja jezdim na MTB pouze po turistickych znackach (mimo CHKO, od toho to CHKO je), asfaltu se vyhybam. A behem dne potkam i nejake pesi turisty. Ale pocitam s tim, ze tam muzou byt, nejezdim jak dobytek a nikdy jsem se nedostal do situace, kdy by jsme jedni druhe ohrozili. Vzdy je to na pohodu ... clovek zpomali, pozdravi, kdyz uhnou tak podekuje a zivot jde dal. Ale je pravda, ze cim dal tim casteji potkavam lidi na elektrokolech, kteri by se do nejakych oblasti jinak nedostali, a uz od pohledu je videt, ze kolo moc pod kontrolou nemaji, a pak je to nebezpecne jak pro ne, tak pro ostatni. Zastavam nazor, ze cokoliv s motorem do prirody nepatri. Ale zaroven tam nepatri lanovky, stezky v oblacich a dalsi veci, diky kterym si z krasne prirody delame zabavne parky.
... jeden by čekal, že po covid absenci turistů i klientů všude, budou vítané jakékoli možnosti / nabídky, jak turisty do hor (hotely, restaurace atd.) opět nalákat a dostat...hold ČR, tady je vše problém, na vše se remcá, obzvlášť, jak se na něco nedá vydojit EU dotace...hold zásadní rozdíl mezi např. ČR a Rakouskem, tam již dávno pochopili a významně podporují i budováním dobíjecích stanic z pohledu energetických spol. i obcí/měst/regionů, že eBike je obrovská příležitost pro všechny...
To je dobře, že takovému postupu vzdáváte dvojí hold.
To je ale už starý známý evergreen všech cyklistů, že jezdí kde nemají.
Objet červenou přes chodník? Není problém.
"Peletonem zablokovat silnici v celé šíři pruhu? Proč ne.
Jet po silnici, když je vedle cyklostezka? Samozřejmost.
A teď to vypadá si našli další oběť. Turistické trasy určené výhradně pro pěší.
a evegreen všech chodců je roztahovat se po celé šíři stezky a evergreen všech řidičů je nedávat blinkry, překračovat rychlost, nedávat přednost a evergreen všech motocylkistů je kličkovat nepředvídatelně v hustém provozu a evergreen všech ......
Hm já hlavně nechápu proč na Šumavě a to platí jak pro Národní park tak i CHKO jsou všude vyasfaltované cesty, nechápu. Proč sakra cpete asfalt do národního parku. To je jeden z důvodů proč na Šumavu moc nejezdím i když jsem z Plzně a mám ji opravdu blízko. Všude si u nás stěžují na neohleduplné turisty ale sami si za ně můžou. Všude samé lanovky, parkoviště a "stezky v oblacích" a já nevím co ještě za pitomosti na našich horách vidět no a to samozřejmě láká tyhle typy lidí které nějaká příroda vůbec nezajímá a odpadky podle nich patří pod stromy a do křoví.
Do kamene tesat. Jezdim uz par desitek let MTB a postupne obouvam skoro silnicni plaste, protoze i z oblibene sotoliny se vsude casem stane pitomej asfalt.