- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nebezpečná není silnice, ani auta, ale lidé na ni. Samotný úsek je široký, přehledný a nadmíru bezpečný za předpokladu sdílení silnice s inteligentními držitely ŘP. Druhé nebezpečí představuje PČR, trestající banality a přehlížející nebezpečné chování v provozu.
Aha tak letos tam pokládali nový asfalt, aby to příští rok zase rozkopali? Tomu říkám plánování a efektivní využití peněz. Jinak ale konečně se s tím aspoň začne něco dělat..
Peníze se musí každý rok vyčerpat. I kdyby se opravovaly nové silnice.
Nedivil bych se, kdyby někdo za ty mrtvé podal na ŘSD žalobu - tolik tragických osudů, pozůstalých.
Tam je to téměř vždy mezičlánkem mezi volantem a sedadlem.
No, že se bude stavět je super, akorát si nejsem jistý, jestli ty 2 km mezi Rybím a Šenovem je jen kvůli nejasné dálniční křižovatce nebo je tam nějaké lobby kvůli benzinkám a obchvatu NJ. Silnice 57 mezi Opavou a Zlínem vede centrem NJ a ve špičce není průjezd 20-30 minut výjimkou. Obchvat už sice naplánovan byl, ale pozemky se prodaly na lukativní vily a teď nikdo z těchto lidí nebude chtít, aby tudy obchvat vedl.
To je podobné story jako kousek dál ve Valmezu. Až se postaví avízovaný úsek Palačov-Valmez popř. Lešná, tak bude Valmez parádní špunt. Stavět dálnice odnikud nikam bez vyřešených návazných komunikací není to pravé ořechové. Viz Frýdek-Místek a další... To si pak místní "užívají" každý pátek a neděli když migruji Poláci pracující v Rakousku...
To bude tak asi kombinace všeho možného, prostě to nemají domyšlené a jsou různé tlaky, klasika. Valmez nebude větší špunt než dnes (to jako, že by stále kolony už v Lešné? :D), nějak si nedovedu představit, že by se kvůli spojce tranzit chtěl dobrovolně přesouvat tímto směrem, hlavně když se zkapacitní směr F-M v D profilu po celé délce.
Hned mi bylo podle nadpisu jasné, o jakou silnici smrti se jedná.
Vždyť podle dopravních expertů od klávesnice, policie na takových úsecích zbytečně buzeruje, protože co se může na rovném širokém úseku stát ne?
Můžou tam měřit jak chtějí, to ničemu nepomůže. Ten úsek je prostě špatný, nikdy neměly vznikat takové rovinaté 2+2 nedělené úseky. Tím spíš, že je to aktuálně vlastně jen přejezd mezi dvěmi dálničními úseky. Mohutný kus viny nese ŘSD, že odmítlo dělící pás jako na úseku NJ - Příbor. Funguje totiž nejen jako fyzická zábrana, ale preventivně, protože opticky dramaticky zmenšuje prostor.
Nezbývá než doufat, že okamžitě (nebo už během) po dokončení Rybí - Rychaltice technika naběhne i sem + Palačovská spojka.