- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Cetla nekdy autorka manual k telefonum potazmo reklamacni rad? Cituji: Pokud do pristroje vnikne cizi latka / voda ci jina kapalina, prach, kovove spony/ nebude reklamace uznana, cili jste povinni zabranit vniknuti cizich latek, pokud tedy cizi latka do pristroje vnikne ma prodavajici pravo reklamaci zamitnout v praxi to je tak, ze se zamita jen vniknuti vody-oxidace, prach a kovove spony/ chrci repra/ se 2 x toleruje pak zamita/ aby si cechacek neodstupoval od smlouvy kvuli kazdy kravine/. Pokud tedy servis najde stopy oxidace ma plne pravo reklamaci zamitnout a je uplne jedno jestli vniknuti vody souvisi se zavadou. Tzn. Mate potichy reproduktor- reklamujete- zamitnuto oxi-bez sance u soudu, jedine co nemuze prodejce zrusit je zaruka, ale muze je do haleluja zamitat. Kvalitni posudek od soudniho znalce,ktery ma primo specifikaci na mobilni telefony/ u soudu nezpochybnitelny/ nestoji litr, ale dva.
To je hrůza.. Pak lidi přijdu do obchodu nabušení informacemi z tohoto článku a začnou se domáhat reklamace..
Takže...
Lidi říkají "mně to nikdy nespadlo do vody" to může být pravda, ale už je nanapadne, že třeba volali na dešti, že když teď přejdou ze zimy, která je venku do tepla, tak je telefon vystaven vlhkosti atd... To je přesně ten důvod, proč ta oxidace nejčastěji vzniká.
Další inteigentní kec je mám právo do 14 dnů vrátit zboží!:D To opravdu máte jen u internetových obchodů, pokud si na telefon můžete sáhnout, tak toto právo zaniká. Další jsou "vady" na displeji a neskutečné vykecávání zákazníka. Na displeji je naprosto viditelný flek od promáčknutí palcem i ve stejné velikosti a zákazník tvrdí, že na to skoro ani nesáhl... (na dotový displej):D Vždy záleží na dohodě zákazníka a obchodníka, tak prosím buďte vstřícní a zbytečně nekřičte, vše jde potom lépe.
Porucha tlačítka nemůže být způsobena oxidací zákl. desky? :O
Technická připomínka - jsem ochoten respektovat, že s ne-outdoorovým telefonem nesmím za deště telefonovat, ale pokud by mi technik řekl, že jsem patrně s telefonem často chodil ze zimy do tepla, tak si nejsem jistý, kde by ten telefon skončil.
V listopadu koupený mobil (CPA HALO s velkými tlačítky).
Při hovoru je u volaného slyšet ve sluchátku celkem hlasitý brum.
Při první reklamaci napsali, že se závada neprojevila, po druhé reklamaci vyměnili telefon za nový. Jenže i u nového přístroje se projevuje stejná závada. Podle mě jde o neodstranitelnou závadu.
Budu mít teď při třetí reklamaci nárok na odstoupení pod smlouvy (rozpor s kupní smlouvou)?
nemáte, výměnou se vše zrušilo takže defakto máte za sebou 1. reklamaci
To jsou zase rady nad zlato Kdo se bude soudit kvůli telefonu za pár tisíc? Navíc bych chtěl vidět člověka, který zaručí, že telefon nikdy nevzal do zapařené koupelny nebo mu na něj trochu nesprchlo během hovoru venku apod. Bohužel prodejci a výrobci zneužívají toho, že telefon každý občas použije v takových podmínkách a s tím se dá těžko něco dělat...
No slyšela jsem i o nechutných praktikách, kdy ho prý technici v servisu namočí, aby vlhkost uvnitř opravdu byla. Jenže kdo a jak má po tomhle dokázat, že ten telefon nikdy ponořen do vody nebyl? I znalecký posudek je pak na prd.
....jednak nedávno bylo u jiného článku, jednak je tak z roku 1998...
Stále se píše o reklamacích a těch špatných prodejcích. Velice zřidka najdeme článek na obranu prodejců .
Zákazníků, jsou mililony. Prodejců o řády méně. Všichni prodejci nejsou lumpové a podvodníci. Ale v zástupech milionů zakazníků jsou stovky ne li tisíce spekulantů, kteří se snaží zneužít zákona na obranu spotřebitele.
Straší, vyhrožují, a dovoluji si mnohdy věci nevídané. Snad by bylo na zvážení, navrhnout zákon na ochranu obchodníka, Který pokus o podvod a zneužití bude řešit. Kdo nestál za pultem, těžko pochopí co vše zakazníci zkoušejí. Nemají co ztratit, nic neriskují. Obchodník riskuje tisíce, při několika stovkovém zisku. Při dnešních cenách se skutečně marže počíta na několik, ( Chapej 2 - 4 stokoruny zisku, před odečtením nákladů, před zdaněním. ) Ano , domáhejte se svých práv, pokud jste skutečně v právu.
Musím s Vámi souhlasit, ačkoli jsem byl vždy v roli běžného zákazníka. Když slyším některé známé, jak se chlubí, jak se jim podařilo obchodníka obechcat, tak je mi smutno. Navíc ona akce vyvolá reakci, obchodník přitvrdí a začnou to odnášet lidé, kteří jsou v právu.
Bohužel, tohle je problém společnosti jako celku. Pak všichni nadáváme, že na západ od nás problémy nedělají a jsou vstřícní, jenže ono i to obyvatelstvo je tam slušnější a obchodník ví, že ho vstřícný krok nezničí. U nás by obchody s takovo politikou nepřežily, bohužel pro nás všechny...:(
Z textu jsem pochopil "jestliže jste si vylil telefon vodou, servis jí tam najde , soudní znalec jí tam najde = dejte to k soudu ,který určitě vyhrajete" ,jestli se s tímto článkem někdo stotožňuje měl by navštívit odborníka přes hlavu
ne, jde o to že detektory vody které jsou v mobilu se zabarví při sebemenší vlhkosti.
Dobrý den,
zajímalo by mne proč se nikde člověk nedočte, že pokud koupíte jakékoliv zařízení na firmu, máte záruku jen rok (není-li u výrobku/zboží uvedeno jinak). Na to že se všude deklaruje povinná záruka dva roky, o tomhle nikde nepadlo ani slovo. Osobně bych se to ani nedozvěděl, pokud bych nereklamoval takto zakoupený telefon. Navíc jsem se dozvěděl další nemilé skutečnosti a sice, že o dobu záruční opravy se záruka neprodlužuje a také, že zboží může být v opravě jakkoliv dlouho a nemám možnost to jakkoliv ovlivnit.
Příklad: Koupím nový telefon, po měsíci jej budu reklamovat, zboží odejde do servisu kde bude v šupliku půl roku ležet a pak mi ho vrátí opravený. Záruku pak mám už jen 5 měsíců. Docela sviňárna, nemyslíte? A tím spíš když ten telefon potřebuji k práci
Záleží kde a jak nakupujete, jedná se o smluvní podmínky, 1rok to garantuje zákon a další roky už může garantovat prodejce. . "Slušný" prodejce vám nabídne standartní 2letou záruku a záruku mobility nebo řešení reklamace do týdne. U profi výpočetní techniky firem jako HP,Dell si můžete dokoupit/nebo máte v ceně záruku opravy do druhého dne na místě poruchy, delka záruky 3 roky, možno zaplatit na 5 let.
"Druhá možnost může nastat, pokud jste si jisti, že váš telefon do styku s vodou nepřišel. "
.
Nikdo si není jist, co mu s ním v servisu dělali. Když budou chtít, tak s vlhkostí přijde do styku 100 mobilů ze sta
.
A 3x stejná závada? Vrátí se ze servisu a žádná závada zjištěna nebude, i když bude najednou mobil funkční - třeba jen na nějakou dobu.