Manželka amerického rapera Kanye Westa se stala tváří reklamy amerického operátora T-Mobile, která se bude vysílat tuto neděli během poločasu 49. ročníku Super Bowlu a v níž prezentuje službu Data Stash. Díky této službě již mobilní uživatelé nepřijdou o nevyčerpaná data. Jednoduše se jim převedou do dalšího měsíce, na jejich vyčerpání pak mají maximálně rok.
Modelka a herečka, jejíž posedlostí jsou autoportréty, dává uživatelům také návod, jak mohou nevyužitá mobilní data spotřebovat. Právě přes autoportréty se mohou stát součástí jejího života, navštívit s ní například fajnovou lyžovačku, ženy se pak mohou přiučit třeba i novým trendům v líčení. A uživatelé určitě nepřijdou o žádnou důležitou událost, kde se objeví hereččino výrazné pozadí.
Smysl pro humor určitě nelze Kardashian-Westové upřít, ale jistě uznáte, že se najde i řada užitečnějších způsobů, jak lze data prosurfovat. Pokud vás nějaký konkrétní napadá, podělte se o něj v diskuzi pod článkem.