Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

T-Mobile sliboval tarify na míru. Věrným zákazníkům ale nic extra nedal

  0:18
„Prodloužením smlouvy ušetříte,“ hlásá banner na webu T-Mobilu pod přehledem aktuálně nabízených tarifů. Láká jím na jedinečné tarify na míru, které si prý připravil pro věrné zákazníky. Jenže o tarifech na míru v pravém slova smyslu nemůže být ani řeč.

T-Mobile láká na jedinečné tarify na míru | foto: T-Mobile

Po kliknutí na banner je zákazník přesměrován na podstránku zákaznické podpory věnovanou prodloužení smlouvy. Na stejnou stránku se zákazník mimochodem dostane i z úvodní stránky T-Mobilu přes standardní odkaz „Prodloužit smlouvu online“ pod záhlavím webu. Zákazník je následně vyzván, aby se přihlásil číslem pro hlasový či datový tarif, jedině tak mu operátor může prý ukázat jedinečnou nabídku tarifů podle jeho potřeb.

To je sice pravda, ovšem všechny dosavadní formulace operátora evokují, že se zákazník dočká zcela odlišné nabídky oproti standardním tarifům Mobil. Tedy, že získá více služeb oproti běžnému tarifu za tomu adekvátní paušál, nebo tarif speciálně uzpůsobený jeho běžné měsíční spotřebě.

Operátor sice skutečně zobrazí nabídku adekvátní spotřebě (především té datové) daného zákazníka, ovšem ne takovou, jakou zákazník po přečtení lákavých sdělení pravděpodobně očekává.

Veškerá tato „speciální“ nabídka totiž podle slov T-Mobilu vychází z aktuálních tarifů Mobil, operátorem nabízené tarify při prodloužení smlouvy se tak oproti nim nikterak neliší. „Tarify na míru“ tak představují pouhý výběr z aktuálních tarifů, tedy těch, které co nejlépe odpovídají chování daného zákazníka využívajícího některý ze starších tarifů.

Všeobecné vnímání spojení „jedinečný tarif na míru“

Zajímalo nás , jak spojení použité T-Mobilem v bannerové kampani vnímají zákazníci operátorů. Všeobecně se dají reakce oslovených lidí shrnout do jednotného přesvědčení, že si zákazník bude moci v takovém případě sestavit vlastní tarif podle svých představ. Dnes tedy zejména s ohledem na mobilní data, tedy možnost sám si určit především jejich objem, ale i cenu podle vlastních požadavků, a neomezovat se tak na striktně danou nabídku operátora.

„Banner slouží pro přihlášení zákazníka do prostředí samoobsluhy T-Mobile. Po přihlášení můžeme zákazníkovi zobrazit a nabídnout nabídku, která nejlépe pokrývá jeho telekomunikační potřeby a tím mu usnadnit jeho výběr,“ uvedla pro Mobil.iDNES.cz Anna Hroudová z tiskového oddělení T-Mobilu.

Zákazníci se staršími tarify budou totiž v případě končícího úvazku muset přejít na některý z nových tarifů. Bannerová kampaň se tak zaměřuje právě na snazší přechod zákazníků na nové tarify Mobil, které operátor představil koncem letošního března (více zde).

„Chceme, aby si zákazník vybral nový tarif tak, aby nejlépe vyhovoval jeho potřebám, což při přechodu mezi tarifními generacemi nemusí být vždy zcela snadné, proto se mu snažíme výběr usnadnit,“ dodala Hroudová.

Zákazníci čekající po kliknutí na banner a přihlášení do internetové samoobsluhy jedinečnou tarifní nabídku za svou věrnost T-Mobilu tak budou zklamáni. Minimálně v této kampani, která je, ačkoli tak nepůsobí, zaměřena zcela jiným směrem, se ničeho takového nedočkají.

Autor:
  • Nejčtenější

Chystá se velká rošáda u iPhonů. Modely Plus končí, náhrada je zajímavá

14. května 2024

Modely Plus se prodávají z celé současné modelové nabídky Applu mezi smartphony nejhůře. U iPhonu...

Kulturní ikona. Slavná nokia se po 25 letech vrací v novém provedení

10. května 2024  7:02

Zanedlouho se do prodeje dostane reinkarnace legendární nokie, která měla velký podíl na rozvoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Žebříček fotomobilů má nového krále. Soupeřům dost odskočil

14. května 2024  7:02

S novým modelem Pura 70 Ultra opět Huawei ovládl žebříček fotomobilů organizace DxO Mark. Huawei...

KVÍZ: Na Temu a AliExpressu lze koupit ledacos. Poznáte účel zboží?

15. května 2024

Na čínských nákupních portálech už nějakou dobu kupujeme různé podivné příslušenství k mobilům a...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

O2 arena, jak ji neuvidíte. Tady zařizují, abyste z hokeje poslali fotku

9. května 2024

Už v pátek vypukne v Praze a Ostravě boj o titul hokejového mistra světa. Pražská utkání hostí...

T-Mobile má nové vlastní telefony. Mají lepší displeje a jsou výhodnější

16. května 2024  7:02

Operátor T-Mobile uvede na trh novou generaci vlastních smartphonů T Phone. Po loňském pouze dílčím...

Lego připravuje stavebnici pro smartphony. Koupíte ji už brzy

16. května 2024

Lego představilo další ze svých ikonických stavebnic. Novinka osloví zejména nadšence historické...

Češi propadli mobilním datům. Přenesený objem loni stoupl o 43 procent

15. května 2024  18:32

Celkový objem přenesených mobilních dat v roce 2023 vzrostl o zhruba 43 procent na 1 350 petabytů a...

Nové Sony Xperia 1 VI se chce zalíbit masám. Mění proto nejen proporce

15. května 2024  13:05

Čas opravdu letí. Sony totiž představilo už šestou generaci svých smartphonů modelových řad Xperia...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Bohužel nám to nevyšlo, oznámili manželé Pagáčovi rozchod po šesti letech

Herečka Patricie Pagáčová (35) a dramaturg Tibor Pagáč (32) se rozešli po pěti letech manželství. Žádost o rozvod zatím...

Eurovizi vyhrál nebinární Švýcar Nemo. Nizozemce vyloučili za „výhružný pohyb“

Ve švédském Malmö rozhodli o vítězi letošní Eurovize. Stal se jím švýcarský nebinární zpěvák Nemo. Soutěž doprovázely...

Moderátorka Petra Křivková-Svoboda přišla při tragické nehodě o manžela

Moderátorka poledních zpráv televize Nova Petra Křivková-Svoboda (41) v neděli ztratila svého manžela Ondřeje Křivku...

Zemřel Vlastimil Harapes. Baletní mistr Národního divadla i českých filmů

Ve věku 77 let zemřel tanečník a herec Vlastimil Harapes. Dlouhá léta byl sólistou baletu Národního divadla. Zahrál si...

Miss Czech Republic 2024 se stala studentka Adéla Štroffeková z Prahy

Vítězkou 15. ročníku Miss Czech Republic se stala studentka Adéla Štroffeková (21). Českou republiku bude reprezentovat...