- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"operátoři postupně své interní systémy mění, slučují a přesouvají do cloudu. Jedním z pozitivních efektů pro zákazníka je pak právě menší množství zbytečných telefonátů.“
Moc nechápu, jak může přesun inf. systémů do cloudu ovlivnit množství telefonátů...
Taky nechápu... že by data zákazníků v cloudu byla častěji nedostupná, takže operátorům chybí čísla, na která volat?
Pochopil bych, kdyby šlo o evoluci logiky systému, která lépe cílí a eliminuje marná volání. A u samotné logiky je jedno, jestli běží v cloudu nebo on premise.
Doby Oskara, který i čokoládu poslal, jsou pryč... trh je rozdělen, tak proč si zbytečně zvyšovat náklady nějakými promoakcemi.
Čokoláda je jen takové "namlsání". To podstatné je jinde...
Třeba teď. Vodafone přišel s novými tarify pro domácí internet. Zejména ty střední vycházejí levněji, než ty stávající. A navíc je možné je dostat se 40% slevou (pro nové zákazníky). Ale když jim zavolá stávající zákazník, dostane tu slevu i on. Ale ne, že by to operátor stávajícím zákazníkům aktivně nabídl, nebo je rovnou převedl na levnější nebo lepší službu.
Šel jsem z rychlosti 300/20 na 250/25 a cena spadla skoro o 100 Kč na 369 Kč (včetně pronájmu modemu). A to jsem měl už předtím také nějakou slevu.