Diskuze

Zákazníci říkají, že operátoři jsou méně dotěrní. Ale chyby se stále najdou

Mobilní operátoři se v očích zákazníků za uplynulé dva roky stali méně otravnými, ukazuje to průzkum společnosti Enehano. Jenže zatímco v některých parametrech se operátoři zlepšili, jinde stagnují, nebo se dokonce zhoršují, takže péče o zákazníka stále není ideální.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

"operátoři postupně své interní systémy mění, slučují a přesouvají do cloudu. Jedním z pozitivních efektů pro zákazníka je pak právě menší množství zbytečných telefonátů.“

Moc nechápu, jak může přesun inf. systémů do cloudu ovlivnit množství telefonátů...

1 0
možnosti

Taky nechápu... že by data zákazníků v cloudu byla častěji nedostupná, takže operátorům chybí čísla, na která volat?

Pochopil bych, kdyby šlo o evoluci logiky systému, která lépe cílí a eliminuje marná volání. A u samotné logiky je jedno, jestli běží v cloudu nebo on premise.

0 0
možnosti

J55a89k41u63b 82Č36u55b77a

8. 2. 2023 4:43

Doby Oskara, který i čokoládu poslal, jsou pryč... trh je rozdělen, tak proč si zbytečně zvyšovat náklady nějakými promoakcemi.

1 0
možnosti

Čokoláda je jen takové "namlsání". To podstatné je jinde...

Třeba teď. Vodafone přišel s novými tarify pro domácí internet. Zejména ty střední vycházejí levněji, než ty stávající. A navíc je možné je dostat se 40% slevou (pro nové zákazníky). Ale když jim zavolá stávající zákazník, dostane tu slevu i on. Ale ne, že by to operátor stávajícím zákazníkům aktivně nabídl, nebo je rovnou převedl na levnější nebo lepší službu.

Šel jsem z rychlosti 300/20 na 250/25 a cena spadla skoro o 100 Kč na 369 Kč (včetně pronájmu modemu). A to jsem měl už předtím také nějakou slevu.

0 0
možnosti