- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevím, jaká je praxe u jiných operátorů, ale T-Mobile již od loňska automatické prodloužení nemá v nabídce a pokud předtím někdo autoprolongaci měl, tak je to jen jeho volba. Nikdy nebylo podmínkou si tuto službu zjednat, pokud ji zákazník nechce, jednoduše se ani neaktivuje.
Ono to tak většinou bejvá, že počátek sporu začíná slovy: "...a tady podepsat."
páni z ČTÚ .. kdyby jste nešli operátorům "na ruku", ale "po krku", tak by sioperátoři rozhodně nedovolovali, co si dovolují - kromě "automatického prodloužení smlouvy" jsou schopni v dnešních podmínkách zcela beztrestně změnit (navýšit) paušál a spravedlnosti se nedovoláte ....
A co se třeba naučit číst ? Změna podmínek je vyhrazena a to zdaleka nejenom u operátorů. Ono je potřeba občas zapojit i hlavu a nejenom číst ale i chápat psaný text.
̈Pokud by to byla pravda, tak bych k tomu samému operátorovi už nikdy nešel. Jinak už pár let platí, že se můžete za jednu pětinu závazku vyvázat, kdy chcete, třeba hned po uzavření smlouvy. A pokud si najdete lepší podmínky, rozhodně se vyplatí vyvázat se. Jinak, by si měl člověk hlídat konec smlouvy, jelikož po dvou letech jsou na trhu lepší podmínky a né slepě si myslet, že ten tarif co mám je po dvou letech stále IN.
Jako kdyby mel clovek na vyber ... diky uradu jsme v situaci - tato smlouva, nebo nic ...
Zrušení automatické prolongace a vyjednávání o nové smlouvě před koncem platnosti té stávající je nutnost pokud chcete být operátorovi alespoň relativně rovnocenným partnerem. Bohužel většina lidí o tom neví a tak si s nimi operátoři mohou dělat, co chtějí. Snad i tenhle článek osvětě trochu pomůže