- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jo to se zase jezdí jako v létě za absolutního sucha... Ono to má přece všechny asistenty a ty to zvládnou. No a překvapení je hned, že asistent to nezvládne a auto je ve škarpě.
Když vjedete na takový povrch, máte po žížalkách při prvním pohybu volantem, i kdybyste byl převtělený Loprais. A problém je, že se vám to náledí dělá pod koly za jízdy, takže když si toho všimnete, už po tom jedete.
Mrholení a teploměr ukazoval -2. Přiznávám, jel jsem jako podělaný.
Začalo pršet a nikdo asi nezvolnil rychlost jízdy.
Přitom to je to nejzákladnější pravidlo v létě stejně jako v zimě.
Jela jsem tudy v 15:30. Hustě mrholilo, na teploměru 0°C. Všichni jsme od Liberce až k D10 jeli 80. Tentokrát nikdo nespěchal. V tu chvíli už to mohli silničáři podsolovat.