Diskuze

Prošlapané zákulisí drsňáka Martina Maxy

Martin Maxa se na své čtvrté desce "Zákulisí" opět představuje jako rozervaný romantik a drsňák s poetickou duší. Dá se mu to věřit? Bohužel ano.

TomCharlie

22. 11. 2005 21:31
Martin Maxa - Zákulisí
Chtěl bych se vyjádřit k recenzi napsané k Martinově albu Zákulisí.Autor článku, jak je vidět, vůbec není muzikant a zřejmě se v tomto odvětví ani nepohybuje.Když už člověk píše recenzi,tak hlavním předpokladem je především objektivní vyjádření.Recenzi jsem četl asi třikrát dokola a v podstatě mi nic neřekla.Autor článku zřejmě album vůbec neslyšel, protože tu píše o melancholickém aranžmá, které při poslechu marně hledám.
Deska je kompaktní, dobře nahráná.Uslyšíte na ní kromě Martina hlavně skvěle znějící kytary s pestrou paletou zvuků natočené skvělým kytaristou Charliem Blažkem, díky kterým deska dostává bigbítovější ráz a přivodí náladu, jako kdyby jste poslouchali živou kapelu.Písničky si Martin opět napsal sám.Bonbónkem je poslední skladba - duet Poprvé.Ten Martin natočil se začínající zpěvačkou Janou Kociánovou.
Autor recenze by se měl stydět za tu směsku žvástů, co napsal.
0 0
možnosti

ramese

19. 11. 2005 15:05
to je
ale hatla patla
0 0
možnosti

xaeris

16. 11. 2005 7:57
Flexibilně kreativní POmátlý OMUK
Proboha co to je za pseudo managarské hogo fogo kydy?Ani slovo o tom, že půlka písní vypadá jak vypůjčená od Kamelotu, či jak se jmenuje ta parta po bůčkovi, ani slovo o hostech CD, ale hlavně že se dovíme něco o českém kovbojovi v pop rockovém kabátě.Pomuku, rock, pop, a kovboj splácat dohromady, to jako guláš  KABÁT,DAVID a TUČNÝ v jednom hrnci, to že je MAXA???A co takhle nekreativní, neflexibilní a občas i neladící uspávající stejná barva hlasu?To je vedlejší?I když zaplaťpámbůh za Maxu, kdo si dneska troufne vydat autorské CD, ovšem bez Hanniga to půjde asi do ztracena, stejně jako se bez něj  už dvacet let plácá ode zdi ke zdi Zaňáková i s kreativně  flexibilními Kratochvílovými miliony v zádech.
0 0
možnosti

veeger_x