Until Im Gone chytá zpoždění

  12:00aktualizováno  11:41
Until Im Gone chytá zpoždění
Že se datum vydání stanovené na zimu 2006 v případě Until Im Gone jisto jistě nestihne, je již delší dobu jasné. Teprve nyní ale uvádějí autoři vše na pravou míru a přichází s tak trochu radikálním odsunem, který znamená, že se hry nedočkáme dříve než v 3. či 4. čtvrtletí. Zpoždění má podle všeho na triku neustále se zpomalující tempo vývoje, odcházející členové stejně jako nedostatek času a jiných povinností, čímž trpí valná část Faraway Studios.
Takovým malým odškodněním je trojice opravdu skvěle vypadajících obrázků, na jednom z nichž je také postava z Pitfall mountains, která několikrát za hru skříží cestu i hlavnímu hrdinovi, Nathanovi.

Autor:
 

Nejčtenější

Další z rubriky

Crypt Worlds jsou ukázkou designérského génia a šílenství

Crypt Worlds

Dohrání málokteré hry ve vás zanechá takovou duševní a mentální prázdnotu. A málokterá hra je tak divná, jako Crypt...

There Was A Caveman vám připomene legendární Prehistoric

There Was A Caveman

Tahle skvělá plošinovka vás vezme přes hlavu kyjem a nechá vás vzpomenout na staré dobré časy slavných arkád...

V pohádkové Chalk Gardens je kreslený svět plný plyšáků

Chalk Gardens

Dětský svět Chalk Gardens je propojený jedním velkým úkolem mimořádné důležitosti. Totiž, úkolem najít ukradenou nohu...

3 nejčastější úrazy dětí a první pomoc: Víte, jak se zachovat?
3 nejčastější úrazy dětí a první pomoc: Víte, jak se zachovat?

Hlídáte je jako ostříž, ale stačí vteřinka nepozornosti a neštěstí je na světě. Pád na hlavičku, opaření nebo vdechnutí předmětu patří mezi nejčastější úrazy dětí. Jak je správně ošetřit, aby následky byly co nejmírnější?

Najdete na iDNES.cz