Podobně to dost možná bude vypadat i v této Gamemaker hže, jež si vzala z mnoho let staré báje příklad a pokusila se Ikarův let prezentovat v moderním stylu – prostřednictvím počítačové hry. Ovládat tedy budeme člověka, který jen podle oblečení, které na sobě má, zkrátka nevypadá jako současník. Navíc místo rukou má dvě obří křídla, jež jsou vlastně jeho jedinou příležitostí k pohybu. Nachází se totiž nad rozlehlým oceánem, pevnina je v nedohlednu a přistát zkrátka nemůže. Cílem hry tedy bude doletět co možná nejdéle, tedy přežít. Nebude to ale vůbec snadné, vzhledem k tomu, že vás po cestě čeká hned několik problémů naráz. Nejprve si ale rozeberme tu pozitivní stránku, tedy drobnosti, které budete po cestě sbírat a budou vám určitým způsobem pomáhat. Za prvé to jsou obří kruhové a bílé brány, jimiž je třeba se protáhnout a to naprosto čistě, abyste dostali kýžený bonus. To ale nebude mnohdy vůbec snadné a tak se častokrát více vyplácí orientovat se na předměty menší, které prostě ve vzduchu za letu sbíráte. Nejzákladnější druh jsou nejspíše malé penísky s číselnou hodnotou na jedné straně, jež vás informuje o množství bodů, které vám budou připsány na konto. Hon za body ale není tím hlavním, soustředit byste se měli také na to, abyste celou tuto akci vůbec přežili. Jak toho do cílit? Mít stálý přísun nového materiálu pro křídla. Stejně jako mýtickému ikarovi, i tomut se křísla při každém máchnutí rozpouští. To vidíte na spodním ukazateli, kde ubývají pírka a poté, co nezbude žádné, budete obrazně řečeno bez paliva a zřítíte se směrem dolů. Pírka se při hraní ukázala jako neskutečně nedostatkové zboží. Trefit se do ikonek jež vám dají dvě další navíc je hodně obtížné i navzdory tomu, že je ovládání umístěné na ukazateli myši. Proto je pohyb i trojrozměrným prostorem naprosto intuitivní, přičemž v případě, že je nutné zvětšit výšku, stačí je kliknout levým tlačítkem a provést mávnutí křídel.
Sečteno a podtrženo je Icarus Flight zajímavě vymyšlenou a námětem rozhodně originální záležitost, jež nedisponuje ani špatnou grafikou. Komiksový styl se k arkádě takovéhoto kalibru celkem hodí a tak lze projektu snad jen vyčíst trochu obtížnější ovládání co se chytání vzdušných předmětů týče. Pevné nervy a trocha tréninku vše napraví.