Hlavním ovládacím prvkem, jak ostatně napovídá sám název hry, se stane myš. Ti kdož snad mají doma nějaký kuličkový či podobně nepřesný kousek tedy nemusí hru ani stahovat, zde se totiž do dalších levelů probojuje jen ten s nejjemnějšími a nejpřesnějšími pohyby.
Takovým hlavním menu je jednoduchá tabulka zobrazující názvy jednotlivých levelů. Ty ač jsou od počátku všechny vypsány, odemykat se budou postupně. Začínáte tedy v levém horním rohu v levelu číslo jedna. Prvních pět až deset je pak takových spíše zahřívacích a udělá je prakticky každý. Následně ale začne jít do tuhého.
Pojďme si nastínit oč vlastně půjde. Každá level se v Cursor Run skládá ze sítě úzkých či širších chodbiček a především dvou žlutých čtverečků a celé řady upgradů a časově omezených bonusů. Vaším úkolem bude kliknout na jeden z čtverců a následně přesně táhnout od něj směrem k tomu druhému. V případě, že se ho dotknete, level je dokončen a postupujete dále. Sice to možná zní hodně jednoduše a zpočátku to tak dokonce i vypadá. Dvě přesně projeté zatáčky a je konec. V obtížnějších levelech ale budete muset procházet také uličkami téměř přesně vytvořenými pro šířku vaší čáry a někdy ji dokonce budete muset ztenčit. To se děje pomocí speciálního upgradu označeného písmenem S. Jediný problém s ním související je, že je tento bonus časově omezený, tudíž se musíte užšími místy protlačit co možná nejrychleji. Důležité pak je vědět, že jakýkoliv dotyk se stěnou znamená okamžitou smrt. Naštěstí si hra pamatuje, kde jste skončili a nemusíte řešit všechny předešlé úkoly od znova.
Asi nejslabší stránkou hry je grafika, která je pouze schématická, jednoduchá a příliš práce s ní autor neměl. I tak se jedná o zajímavý nápad, který ale mohl být daleko lépe zpracovaný, celkově ale ostudu Gamemaker komunitě nedělá, ba co víc, dokonce bych jej označila za lehce nadprůměrné dílko.