Diskuze

Šéf Ligy mistrů: Jinde soutěži věří, tady musím přesvědčovat

Jsou to historicky dva nejoblíbenější sporty v Česku. Tenhle rozdíl ale zaujme podobně, jako když hokejista nakráčí na rozpálený trávník v bruslích a ledové výstroji. Zatímco fotbalisty Slavie od pohádkových 400 milionů korun dělí devadesát minut, hokejové kluby si postup do základní skupiny Ligy mistrů stále dotovat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

No jo.Šéf IIHF švýcar, šéf LM taky.To pak má za něco stát.Ať se nediví, že je nezájem.Za ty investice to nestojí.A lidi na nešpičkové hráče chodit nebudou...

0 0
možnosti
PR

Názajem vidí akorát negativisti jako Vy.

2 0
možnosti
PB

Je to z toho důvodu, že hokej už ligu mistrů má, jmenuje se NHL;-D;-D;-D

1 1
možnosti
MF

M85i13l95a25n 23F13r74i72d86a

22. 8. 2019 17:28

Především hlavní problém vidím v nebezpečí zranění klíčových hráčů.

Stejně tak dochází k fyzické a duševní únavě což u klubů s výhledem do playoff není ideální stav. Je třeba si uvědomit, že hokej je hodně náročný sport a hokejisti nejsou roboti !

Ligu mistrů by měli hrát týmy, které se již nemohou dostat do playoff.

Tomu by musel být samozřejmě uzpůsoben termín konání.

Jinak to bude pro hráče i kluby spíše trest a riziko z výše uvedených důvodů !!

0 1
možnosti
Foto

Myslím, že možnost zahrát si s evropskou špičkou je velký benefit, který vyváží i případnou finanční ztrátu.

4 0
možnosti
FS

Zbytečně roztahaný formát. Rozdělit země do výkonnostních skupin. Osm mistrů z těch nejlepších rozdělit do dvou skupin, které by se hrály ve dvou z účastnických měst, přičemž pořadatelské země by se střídaly. Základní skupiny by se odehrály v pauze někdy kolem nového roku, čtyři nejlepš ítýmy by pak odehrály semifinále a finále na dva zápasy doma venku. K tomu ještě domluvit s NHL v rámci allstars víkendu superpohár s vítězem Stanley Cupu a o atraktivitu by bylo postaráno...

0 0
možnosti
MU

Jak jsem již několikrát psal, naprosto zbytečná soutěž. Nekoukatelná, slabý divácký zájem, náklady několikrát převyšující příjmy ze soutěže.

3 7
možnosti
PR

V jednom příspěvku tolik lží a demagogie se jen tak nevidí.

1 2
možnosti
MH

když podnikatelský zámer nevychází, většinou je to:

- chybný odhad potenciálu záměru

- chybně vybraný šéf realizace

Když je hokej číslo 1 - 2 v tolika zemích, potenciál tedy je,

takže vyměnit šéfa a pokud je to jen jeho firma, zkusit to znova

se společným podnikem všech zůčastněných a šéfem voleným

0 0
možnosti
PR

Sice je hokej číslo 1-2 v několika zemích, ale stále jsou to malé trhy, které nejsou schopny vygenerovat stamiliony jako ve fotbale. Však výdělečná není ani naše extraliga a vlastně žádná liga v Evropě.

0 0
možnosti
MP

No jo Kometa a Mountfield. Hlavně si tu hrát ten svůj český rybníček a plácat se po ramenou jak to v Česku děláme dobře.

Právě konfrontace se zahraničím ty hokejisty někam posune. Mě jako diváka zajímá jak můj tým hraje s někým ze zahraničí. Radši se podívám na Vienna Capitals než po 102.na Vary (nic proti Varům).

8 5
možnosti
JK

Ty miliony na to dáte ze svého?

4 1
možnosti
RT

R43o59m27a32n 51T97y60č87k96a

22. 8. 2019 12:33

Vzpomněl jsem si na scénku z filmu Škola základ života:"pane profesore, on už se ve všem polepšil, jenom z té..."

Šéf ligy mistrů v Česku: V jiných zemích soutěži věří, ale tady musím hodně přesvědčovat,“ přiznává šéf ligy Baumann.

Šéf ligy mistrů na Slovensku: V jiných zemích soutěži věří, ale tady musím hodně přesvědčovat,“ přiznává šéf ligy Baumann.

Šéf ligy mistrů v Německu (další státy zvol dle libosti): V jiných zemích soutěži věří, ale tady musím hodně přesvědčovat,“ přiznává šéf ligy Baumann.

7 0
možnosti
Foto

Jmenuje se to Liga mistrů, ale mistrovské týmy tam nehrají. Už tohle samo o sobě je velice podivné a demotivující. nahlásit se týmy mohou v podstatě dobrovolně v libovolném množství. Většina týmů to bere jako trénink a sbírání zkušeností pro omladinu. Soutěž je tak zcela na okraji zájmu jak diváků, tak médií. U nás je to vysíláno na Sport 1, 2, 3. Pro jiné TV tahle soutěž prostě neexistuje. Ještě občas na webu nebo v tištěných médiích jsou zmínky a výsledky, ale to je hrozně málo. Dokud tahle soutěž nezíská trpělivého bohatého sponzora a dokud nebudou hrát skuteční mistři z jednotlivých zemí, není šance na zlepšení. Nedávno to byl třeba Red Bull, ale po jedné sezoně od toho odešel. Marketingově to pro sponzory jsou prakticky vyhozené peníze.

3 7
možnosti
PR

Asi ste pane slepej a hluchej když vypouštíte takovej blábol.

6 1
možnosti