- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
1)je to každého věc,naučit se orientovat,co ano a co ne
2)ne každá pojistka je blbost - všimněte si,kolik lidí má pojištěn RD(je to jejich investice)
3)u pojišťovny bych nespořil
4)jsou životní etapy,kdy se vyplatí pojistit(klidně jen na 5 let,není pravda,že musím být pojištěn 40 roků)
Každý by se měl nechat pojistit. Myslím si že není tak hrozné měsíčně dávat nějakou částku na to když se cokoliv stane máte pak záda kryté a nedojde k nějaké životní krizi. To co tady popisuje Klimt je podle mě dost reálná situace.
Dobré je, že se tady na idnes dá poznat reklama už podle titulku...
ale zas je vidět, že se poučili. Dříve to slůvko "Partners" bylo hned v první větě, teď je až uprostřed článku.
Označení reklamy však stále chybí.
"...Zachránilo ho pár stovek, které zaplatil za pojistku" a měsíční pojistné 1240 Kč solidní manipulace..jasně, je zmíněno, že pojistka byla nastavena "nedávno", takže si uzavřel drahou pojistku a za měsíc si přivodil zranění na několik měsíců prac.neschopnosti..což samozřejmě není reálný příklad.
Reálný příklad je takový, kdy člověk platí několik (desítek) let, v souhrnu tedy statisíce, a když se pak domnívá, že má nárok čerpat, dostane pár stovek..
I když má dotyčný závažný úraz, pro výkon jeho povolání by to nemělo mít zase takový dopad. Neboť - pokud jsem správně pochopil - zjednodušeně řečeno tzv. obvolává potencionální zákazníky mobilních služeb a k tomu potřebuj mít v pořádku hlavně sluch a ruce. A pracovat může klidně i z domova. Takže nějak nechápu to jeho dlouhodobou a neustále prodlužovanou pracovní neschopnost. Dle mého úsudku by klidně tuto práci i s tímto závažným úrazem, resp. omezením vykonávat mohl . . .
Mám tam v textu chyby, spěchal jsem, omlouvám se . . .
Jako reklama dobry, ale nejlepsi pojisteni je to, ktere nemam. Misto vyhazovani penez z okna jsem si udelal pohodlnou rezervu. To co bych dal na pojisteni davam na sporeni a dokonce mnohem vic, protoze to je stejne do posledni koruny moje...
A krome toho urazoveho pojisteni do tehle reklamy propašovali investici (asi pro pojistovnu): "Michal si platil životní pojištění 1 240 korun měsíčně. Z nich 429 korun šlo na krytí rizika smrti a část na investice do budoucna. "
Nechcete se mnou udělat článek? Jsem cca 15 let výdělečně činný. Neplatím si žádné pojištění, nic se mi nestalo a díky tomu jsem vydělal 1240x12x15 = 223 200 Kč.
Takovych, co takto vydelali, jsme tisice. Tezsi je najit jednoho, kteremu se cast penez vratila diky tomu, ze nahodou pojistovna neodmitla platit. V tomto pripade dostava po urazu od pojistovny 300 Kc denne, coz za tech 7 mesicu dela dostal 214 tisíc korun. Ted doufa, ze bude jeste mesic na nemocenske, aby se dostal pres tu castku, kterou mozna za 15 let zaplatil na pojistnem.
Reklama to mozna je. Kolega nam odpad na slinivku a to, co dostanete od statu je sranda. Takze zaplat za to, ze byl pojistenej sam a jeste od firmy. Ale to je vec kazdyho z vas, jestli se pojistite, nebo ne. Nekdo treba sazi na to, ze se nic nestane, a pak plati celej vyplavenej panelak.
A nekdo si to, co by zaplatil pojistovne, odklada stranou a v nejhorsim pripade to v dobe nemoci pouzije. Takovi lide byvaji i opatrnejsi, aby se jim uraz nestal.
To je hnus, tahle maskovaná trapná reklama :-(.