OTÁZKA:
Máme u Citibanky účet i úvěr.
Od února je spuštěný nový systém, který mi znemožnil používání služeb tak jak bylo v původně nasmlouvaném systému. (Mohla jsem si okamžitě zpracovat zadané příkazy a platby, dnes toto mohu až následující den.) Odpověď, že příkazy jsou v clearingu a zpracovávají se až po 18. hodině nepovažuji za dostačující a odpovídající nasmlouvané službě a také dané době!!! Ale poplatky za službu si banka účtuje stále stejné!!! Myslíte si, že je tento postup správný? Neměla by mi banka nabídnout systém s nasmlouvanou službou nebo slevu za znemožnění nasmlouvané služby?
Navíc na běžném účtu se mi místo "úrok z úvěru" objevuje text "splátka úvěru" . O tento úrok (nesprávně pojmenován a zpracován "splátku úvěru") je celý den ponížený zůstatek. Toto v důsledku znemožňuje celý den vrácení úroku, pokud by byla načerpaná nejnižší částka a nebo vrácení celé částky načerpané z úvěrového účtu. Navíc pro finanční úřad bych měla správně na běžném účtu účtovat "splátka úvěru", ale správná operave je "úrok z úvěru". A tuto podstatnou chybu mi Citibanka nedokázala od února opravit a ani říci jasný termín kdy k opravě dojde. Víte o tomto problému a dokážete mě odpovědět? Myslíte si, že můžu mít i po těchto zkušenostech stále důvěru v systém Citibanky? Jak mám vysvětlit finančnímu úřadu, že na bankovním výpisu text "splátka úvěru" mám zaúčtovaný v účetnictví jako "úrok z úvěru", protože obsahově provedená operace opravdu je úrokem z úvěru? předem děkuji za odpověď.
marbai
ODPOVĚĎ:
Omlouvám se, ale dnešní rozhovor je věnovaný kreditním kartám. Prosím směřujte svou stížnost přímo na tiskovou mluvčí na adresu marketa.dvorackova@citigroup.com. Uveďte prosím kontaktní údaje, abychom Vás mohli o řešení Vašeho problému co nejdříve informovat.
Děkuji všem za zaslané dotazy. Přeji vám krásný den. Nashledanou.
23.6.2005 11:53