Pátek 6. prosince 2019, svátek má Mikuláš
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pátek 6. prosince 2019 Mikuláš

Ze „spajsky“ módní ikonou. Victoria Beckham slaví deset let podnikání

  16:00aktualizováno  16:00
Victoria Adamsová, přezdívaná Posh. Do povědomí se dostala před skoro čtvrtstoletím jako členka popové skupiny Spice Girls. Potom se provdala za fotbalovou hvězdu, porodila čtyři děti a vybudovala módní impérium.

Svou kariéru v dívčí skupině Spice Girls odstartovala Victoria Beckham odpovědí na inzerát v časopise The Stage v roce 1994, který hledal mladé ambiciózní a extrovertní ženy, které umějí zpívat a tančit.

Jako členka popové skupiny prodala přes 85 milionů desek a v roce 1999 se provdala za fotbalovou hvězdu Davida Beckhama. Pak se přetvořila v módní ikonu. V roce 2008 se objevila na obálce dubnového čísla britské verze časopisu Vogue a v září téhož roku v New Yorku odstartovala svou vlastní oděvní značku, popisuje CNBC.

Recenzenti její první kolekci hodnotili jako krásnou, žádoucí a vytříbenou. Dnes, 24 let od startu popové kariéry a 10 let od představení vlastní módní řady, se oblečení nesoucí její jméno prodává ve více než 100 zemích světa a ve čtyřech stovkách obchodů. 

Fotogalerie

„Na začátku bylo desatero šatů. Ty jsem vystavila a prodala. Dnes je to mnohem komplikovanější,“ řekla Beckhamová CNBC na nedělní akci London Fashion Week. Pod její značkou se prodávají kromě oblečení třeba i brýle, kabelky nebo boty.

Sama nemá návrhářské vzdělání a tak se při budování značky spoléhá na svůj tým. „Začínali jsme ve dvou, dnes nás je daleko víc. Od svého týmu jsem se toho spoustu naučila a naučila jsem se také hodně o byznysu. Obklopila jsem se správnými lidmi a tým každou sezónu narůstal,“ popisuje bývalá „spajska“ Posh.

Beckhamová se zúčastnila se svou kolekcí londýnského Fashion Weeku poprvé, předtím předváděla v New Yorku. 

Beckhamová se svou módní značkou prodělala čtvrt miliardy korun

Firma nedávno prošla přeměnou. Beckhamová do čela postavila módního veterána Paola Rivu a francouzského byznysmena Ralpha Toledana. Společnost Neo Investment Partners do značky na konci roku 2017 napumpovala 39,3 milionu dolarů a Beckhamová plánuje otevřít další butiky. Soustředí se také na digitální část podnikání.

„Tohle je začátek nové kapitoly. Chci opravdu šlápnout na plyn,“ tvrdí podnikatelka. Pro Beckhamovou je důležité zůstat nezávislá, stejně tak jako prodávat přímo zákazníkům. 

Naznačila, že pracuje na rozšíření sortimentu o kosmetiku a makeup. Už spolupracuje se značkou Estée Lauder. Hraje také v několika reklamách na svou značku.

Příjmy firmy v roce 2016 dosáhly 36 milionů liber. Značka je součástí rodinného holdingu Beckham Brand.

Autor:
  • Nejčtenější

Rychlovlaky na letiště nepojedou, jen stanice by stála víc než dráha do Brna

Šance na napojení největšího českého letiště na připravovanou síť vysokorychlostních železničních tratí se rozplývá....

Firma přišla o miliony, při Black Friday kvůli chybě nabízela slevu 97 %

Švédská technologická firma Foreo, která působí i v Česku, nadělila během akce Black Friday kvůli cenové chybě svým...

Kdo má víc bytů, měl by platit vyšší daně, navrhuje šéf ČNB Rusnok

Ten, kdo má více než jeden byt, by měl zaplatit víc na dani z nemovitosti, myslí si guvernér České národní banky Jiří...

Je nemravné mít na jogurtu přirážku sto procent, řekl ministr Toman

Kontrola dvojí kvality bude mířit zejména na nadnárodní potravinářské firmy, ty české s ní problém neměly. Ministr...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KLM po přeletu Atlantiku otočila letadlo kvůli sopce i koním na palubě

Jedenáct hodin strávili v letadle společnosti KLM cestující, kteří se chtěli z Amsterdamu přepravit do hlavního města...

Premium

Sprcha pro osm lidí: jak to vypadalo na Epsteinově ranči na dělání dětí

Kdyby zdi mohly mluvit. Přinášíme exkluzivně snímky přepychového ranče, kam americký finančník Jeffrey Epstein svážel...

Premium

Je sexting nevinná hra nebo nevěra? Pánové jsou tolerantnější než dámy

Generace našich rodičů tohle řešit nemusela. Měli poměrně jasno a věděli, co je a není zahýbání. Moderní technologie...

Premium

Den, kdy přepadli Mekku. V roce 1979 se zrodil moderní islámský středověk

Před 40 lety se stalo „11. září“ islámu. Aby saúdský král mohl pobít ozbrojence okupující posvátnou mešitu v Mekce,...

  • Další z rubriky

Japonsko přestalo růst, představilo proto rozsáhlá podpůrná opatření

Japonská vláda podpoří ekonomiku balíkem opatření v hodnotě zhruba 13 bilionů jenů (2,8 bilionu korun). Podle listu...

Komise vyšetřuje Google a Facebook. Zkoumají, jak data o lidech využívají

Evropská komise v pondělí oznámila, že probíhá předběžné vyšetřování společností Facebook a Google. Zkoumají se...

Rusko spustilo nejdražší plynovod, Síla Sibiře utuží vztah s Čínou

Rusko s Čínou uvedly do života plynovod, který podle prezidenta Vladimíra Putina povznese obchodní vztahy na novou...

Amazon, Google a spol. dluží na daních 100 miliard dolarů, ukázala analýza

Šestka technologických gigantů ze Silicon Valley nezaplatila za posledních deset let daně v hodnotě 100 miliard dolarů....

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz