- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kapitalismus mě stále překvapuje. Průšvih jako hrom a oni se tváří jakože nic, ani nebudou propouštět... Ještě podivnější je vývoj ceny akcií Boeingu. Ta se také moc nemění a to se během roku 2017 překvapivě zdvojnásobila. Když zvážíme, že v roce 2016 už Boeing o těch problémech MAXů věděl, je těžké nevymýšlet konspirační teorie...
V USA kapitalismus nemají. Tam panuje bankovní a burzovní socializmus.
Nová výroba prý začne až za rok. Bude se jednat o velkosériovou zmenšenou verzi s nápisem Made in China, případně Made in PRC. Bude prý ideální jako těžítko na stůl nebo jako hračka pro děti
Jenom bych chtěl, že ty spekulace ohledně krachu Boeingu jsou irelevantní.
Je to firma strategická pro usa ,má vojenskou a vesmírnou divizi.
Má hodně zaměstnanců a subdodavatelů, takže v nejhorším je bude sanovat vláda. Prostě to se nestane
Takhle to dopadá, když se chce někde ušetřit "pár korun" na úkor kvality a bezpečnosti...
No a nakonec si výrobní kapacity pronajme Airbus a bude tam dělat 320ky
Me teda prekvapuje, ze zisk klesl jen o 50%. A akcie bych taky cekal o hodne niz, nez jsou ted.
Jedine co me napada, ze maji sikorou skalu letadel, ktere to porad drizi ? I kdyz 737 je nejprodavanejsi.
Z toho budou mít radost akcionáři. Hlavně ti Airbusu...
Airbus je z toho naopak celkem dost nešťastný ... sám má malé výrobní kapacity a je zasekaný tak dlouho dopředu, že té situace stejně využít nedokáže.
Je cas udelat projektu 737 MAX papa, vykoupit to co nemuze litat. A zacit delat poradne novy stroj.
Jako sám si říkám, proč prostě neudělají zmenšenou verzi 787 ... prostě použít ten koncept a postavit na něm menší letadlo s jednou uličkou. Ono MAXy stejně byly nejspíše poslední vývojovou větví 737 ...
Tak hlavně že Boeing ušetřil v personálních nákladech na vývoji řídícího softwaru
Interní zkušení zaměstnanci byli moc drazí. Externí z Indie mnohem levnější.
Oplatilo se