- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
si mohou koupit zájezd u cestovky, která vznikla 1.5.2011 a stejně tak jsou blázni ti, kdo s takovou cestovkou spolupracují a kooperují na místech v letadle. A nebyl majiteli náhodou Turci? Kolikátý je to už případ krachu cestovky se zahraničním vlastníkem, přičemž někteří z nich díky našim super zákonům podnikají v klidu dál.
K dřívější diskuzi o zadržování peněz obchodními zástupci jen tolik, že je to trestný čin s velmi slušnou sazbou a to nepodmíněnou.
k tomu trestnému činu bych řekla asi tolik, že nemáme trestnost právnických osob, že. což většina těchto agentur bude a to bys musel prokázat konrétní osobě což cha cha
Autor by si měl ověřit veškeré údaje, než něco napíše - ale co... CK Vivamonde obhajovat nehodlám, protože jejich jednání jsem poznal i z jiné stránky.
Nicméně - nevím, proč by měla nová CK fungovat pouze jako čistička. Trh je sice "zahlcen" z hlediska počtu CK a občas se sám divím, kdo všechno dostane koncesi, ale to neznamená, že každá nově vznikající CK je podvod. Mnohdy se stane, že člověk, který se v cestovním ruchu pohybuje delší dobu už nemá ambice pracovat pro svého chlebodárce a se svými zkušenostmi je schopen zřidit a řádně provozovat novou CK. Existují i maličké CK, které mají velmi specifický produkt a ten je schopen je uživit dle jejich potřeb. To, že se dramaticky zvýšil počet CK je dáno i platnou legislativou, kdy by se část dnešních CK uživila i jako CA a v pořádku by svůj produkt mohla prodávat, ovšem z hlediska zákazníka je koncesovaná CK samozřejmě důvěryhodnější a proto si mnohé CA zařídily koncesi CK.
šokovala skutečnost, že z cca 950 cestovních kanceláří z asi ? 2009, jich je dnes přes 1 400.. Ať se na mne nikdo nezlobí, ale trh byl obsazen již cca v roce 2000 - od vzniku zákona 159/99 Sb.. Každá další "nová" cestovka, mi proto připadá jako "čistička" nebo ..- nechci napsat tunel..- ale stačí se podívat na vlastníky - tunisan, egypťan, turek..- hledejte pak své peníze v těchto zemích.. Sice to je i proti mě - ale českému majiteli alespoň můžete dát přes.. a získáte peníze snad v exekuci.. Pošlete ale exekutora na adresu "kaddafí tunel levá odbočka"..Už ten nadpis - Turecká pojišťovna přiveze klienty..- tak kdo? Generali nebo turci? Bude mi skoro 60, provozuji tuto činnost již cca 17 let - klient byl a je u mě vždy na prvním místě.. Není to o zbohatnutí, ale o živnosti..- ať si přebere každý sám.. Žádné ručení není dostatečné u leteckých dovolených..
jedna oprava - přiveze "naše" Generali..- přehlédl jsem to "z"..
Sama v oboru pracuju, tak vím jak to chodí. Různé cestovní agentury prodávají zájezdy cestovky ( i přes web) a last momenty jako zprostředkovatel. Klient hradí peníze tomuto zprostředkovali. Ale dostat peníze od těchto zprostředkovatelů je velmi těžké, drží to dluží a dluží. A pak jak má taková cestovka zaplatit letenky, že či jiné, když vytlouct vlastní peníze je obtížné.
Jasně klient si zaplatí zájezd a chce odjet, to je jasné. Ale než začnete soudit něco o tunelu a podobně, zkuste se zamyslet i nad tím, co jsem napsala.
Takže je to problém špatného cash managementu cestovky.
1.Května jí založí, vyberou peníze a pak bankrot....to hodně smrdí!
Nevím, kolik stojí to pojištění, ale každá nová cestovka by měl složit jistinu na účet banky nebo pojišťovny...aspoň 10 mega, at jsou pak peníze na škody!
A proč zrovna cestovka a ne každý jiný podnikatel?
A pak věřte cestovním kancelářím. Proč vůbec lezou na trh když je evidentní, že jak rychle začaly, tak taky rychle skončí.
ze se najde jeste nekdo,kdo cestuje s nejakou cestovkou !
A proč by nejel s cestovkou? Barák si má taky stavět sám?
Vzdycky zkrachujou az kdyz tam ty lidi odvezou
proč je to zajímavý?