- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Že bychom jej vertikálně zaintegrovali do ČEZu? Pak o dominantním postavení nebude chtít Pecina ani slyšet. Co se týče přepravy uhlí, tak dosud ČEZ ani Čezké (už brzy) dráhy nezveřejnili za jakých podmínek ČD vytlačilo ČSPL z přepravy uhlí do Chvaletic. To byla pro ČSPL rána z milosti, zbyly ji pak hlavně chemičky a relace do Německa.
Prestoze to stejne v konecnem dusledku zaplatime vsichni z dani - jsem rad, ze dostala tato spolecnost za usi (nebo snad dostane)!
Staci si vzit skrytou dotaci 12 mld (1200,- Kc na kazdeho obcana) z poslednich nekolika mesicu ........ vselijake kroky proti vstupu konkurence ........ modernizaci koridoru, kde v podstate CD a.s. funguje jako meziclanek ...... nesoulad zakonu o transformaci s normami Eu ....... atd. atd ......
Ano máte toho v hlavě ještě hodně a ještě dlouhé hodiny byste to seno sem mohl sypat. Všichni žvanilové s vámi jistě plně souhlasí a těší se, že po privatizaci ČD Cargo ceny poklesnou tak zázračně rychle, jako klesly u elektřiny po privatizaci státních podílů v dolech a distribučkách, kde ceny klesají každým rokem o cca 10 - 20 procent a to směrem vzhůru. Jen houšť a větší soudruhy Kapky. Uvědomělý čtenář svazáckého plátku, je horší než třídní nepřítel.
i kdyžby se ty peníze jenom přelily tak bych jim pořádnýho flastra dal, už jenom pro pořádek.