- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ano, opatření jsem zaznamenal a své zvyky přizpůsobil. Na Alze vyberu zboží, na Heurece najdu prodejce a nakoupím tam.
Pominu Alzu, ale i jiné obchody se chovají podobně. Ovšem mnohem "účiněji", místo příplatků za platbu kartou, dávají slevy za platbu v hotovosti. Což je to samé, ale českému spotřebiteli to zní lákavěji. Banky nám pak někdy "milostivě" nějaké cinkáky za platbu kartou i vrací. Chraň nás ovšem dne, kdy zmizí hotovost.
U slzy nakupuju, páč si zboží mužů vyzvednout v nejbližší pobočce za drobný poplatek cca 20kv
U Alzy jsem měl jako VIP zákazník horší ceny, než u jiných (i větších) IT obchodů. Nákupy tam již naprosto minimalizujeme.
V Alze nakupuji od jejího začátku, nevadilo mi, že není nejlevnější. To co ukazuje v posledních letech je tristní... V honbě za maximem zákazníků a rozpínáním se do zahraničí upadá kvalita služeb Alzy. Postupně já sám i firmy, pro které pracuji, přecházíme ke konkurenci. P.S. služby Alzy jsou předražené, vnucuje "prodlouženou záruku", a jiné... jde jen o vytahování peněz z kapes svých zákazníků. Alza tak zkouší, co jí její zákazník zkousne...
Alza provedla změny v e-shopu a již nelze platit pomoci PayPalu (PayPal balance) při variantě dopravy na adresu kupujícího. Pouze osobní odběr. Za mě velký
Prodej e-shopů jen letos nárůst o 40%. A proto je potřeba zákazníky sedřít ještě o další poplatky. Možná by nás měli kasírovat i za to, že musíme v reklamách denně poslouchat toho uřvaného skřeta. Asi jim něco chudákům přispěji.
Nemusíte platit kartou ani sledovat reklamy.
Já měl za to , že jsou poplatky za platby kartou zakázány . Nebo se zas něco změnilo ?
To platí jen pro regulované karty (fyzických osob). Článek je o firemních kartách.
Při tvrdém konkurenčním boji je každé procento znát a karetní společnost si kolem těch dvou procent (v závislosti na obratu vezme). Prodává především komfort samotné platby a měla by se vztahovat i garance uskutečnění obchodu, který lze reklamovat například v případě nedodání zboží. To převod na bankovní účet neposkytuje. Proto mi přijde logické, když by měl zákazník na výběr zda zaplatí o 2% více pomocí karty a "posichruje se" třeba v případě pochybností nebo již se "sichrovat" nemusí, protože dodavatel je ověřený a pak může zaplatit dodavateli přímo převodem na jeho bankovní účet a ty 2% uškudlí.
Nejsem si jist, že zrovna Alza platí 2 procenta. Znám malou firmičku, co nemá velkáý obrat a platí poplatek za karetní operaci ve výši 0,8 %.
Spočítej ty komentáře těch co nikdy nic. Je to jako kdybys plivnul do přehrady a čekal, že přeteče :-)