- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Krasne letadlo a i ta nezvykla kombinace barev pro Boeing, ktery ma vetsinou kombinace modre se jim povedla.
jak jsem se zminil dole, posuzovat letadlo podle vnejsiho vzhledu je podobne jako posuzovat auto podle barvy
Priznam se, ze bych se nekdy mnohem radsi proletel v Il-62M nez v tehle modernich mrchach. Jenze tech dvaasedesatek uz lita naprosty minimum
V Il -62 jsem letel (tenkrat na relativne hodne dlouhou cestu ) do Singapore s nekolika mezipristanimi.
Mam take zkusenost s cestovanim v B747, A 380, A340, A330, B777, B767.....atd. Naprosto jednoznacne davam prednost tomu, cemu rikas '"moderni mrchy" pred Il-62.
našemu odbornému novinářstvu ža A380 a Dreamliner od Boeingu nejsou "konkurenti" , ale prostě zcela jiný obchodní a marketingový přístup ... Jsou to sice letadla naprojektovaná a uvedená do výroby zhruba ve stejné době , ale s tím rozdílem, že EU vsadila na vekkokapacitní éro proti Boeigu, který šel cestou stejně ekonomického stroje ale s menší kapacitou, ale předpokládánou větší flerxibilitou a tím obsazeností. ¨
Vzhledem ke 40 letým zkušenostem Boeingu se 747, bych asi více věřil jeho vizi než urputné snaze EADS "dohnat a předehnat" Ameriku za každou cenu ... Čas to ukáže a rozsoudí ...
O odbornosti novinářů idnes.cz si nedělám iluze, tenhle článek ale opravdu není o Dreamlineru
..pokud jde o vzhled, líbí se mi rozhodně více než A380
to je sice pravda, ale kdo s tim cestuje, pro toho je mnohem dulezitejsi pohodli a zarizeni uvnitr, nez zevni vzhled. Porovnavat letadla podle vzhledu je stejne jako porovnavat auta podle barvy.
je,že az to spadne,nebude mrtvych "jen" 228 ,ale pres 500
pravda... když budeme lítat jenom čmelákama, tak bude vždycky jenom jeden mrtvej
Le Bourget je skvělá akce.Byl jsem tam v roce 2007,když Airbus předváděl 380ku na zemi i v letu.A krom toho spousta jiných letadel a vrtulníků v akci.Při akrobatické sestavě bitevníku Tiger jsme stáli jak Kelyšová s otevřenou hubou co tam pilot předváděl
IMHO se nákupem jednoho velkého letadla ušetří za nákup těch menších. Rád bych se někdy Jumbo Jetem nebo A-380 proletěl, jsou to skutečné vzdušné zámky :) Jumbo je klasika největší a toto nové vypadá díky změněnému tvaru křídla a novým motorům ještě lépe nežli starší verze.
to může a nemusí bejt pravda. Co je ti platný velká letadlo, když ho nenaplníš? Navíc víc letadel=víc linek=širší nabídka pro zákazníka.
Boeing vsadil před pár lety na špatného koně, velké aerolinky nechtějí ekologické letadlo, velké aerolinky chtějí být vidět.
A když se dívám na ten kockpit (dokonce je to jen ilustrace), tak je to tam prakticky stejné jako v 747-4, žádná inovace vidět není. Nejvíc mě překvapují zase ty obrovské berany...
Co by tam mělo být jinégo než berany, snad ne joystick jako v Airbusu ?
Třeba kuponovka se, jemně řešeno, dvakrát nepovedla.
Ale Klaus zasloží podporu už jenom kvůli tomu, jak furt kope do celé té zelené mánie
Jinak rada pro někoho kdo chce relaitivně levně okusit A380. Pokud si zaplatíte zpáteční letenku Mnichov - Bangkok u Emirates (cca 17 tisíc) a budete mít štěstí jako např. já tak se proletíte z Dubaje do bangkoku A380kou - neopakovatelný zážitek