- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na železniční stavby dá klidně přes 50% EU. Pak skoro vše, co dá náš stát, vybere zpět na DPH a jiných daních a dalších makroekonmických důsledcích (zaměstnanost).
jedna megalomanská investice která není nutná..............a na kterou nemáme
Je to hodně nutné. Kompletně modernizovaná trať bude znamenat jízdní dobu Praha-ČB 2 hodiny pro zastávkový rychlík a 90 minut pro Pendolino. A právě tyhle tunely k tomu hodně příspějí, viz mapy na http://www.4-koridor.cz/ ).
Tím se trať může stát komerčně zajímavá (podobně jako Praha-Pardubice-Olomouc-Ostrava) a obejde se bez dotací.
Nejakej mistejk ne, nejdelsi zeleznicni tunel je v Praze na trati Hurka-Rajska zahrada, vicemene dva soubezne tunely i s podzemnima stanicema... dobrejch 20km...
ne nějaký tunel. Dotované dráhy postaví za dotace tunel a ještě budou křičet o další prachy. Omezují se lokální spoje jako zbytečné a rozhodně na ně nejdou takové nehorázné náklady. Jak je to možné v době, kdy se šetří, kde se může?!?
Dráhy žádné tunely nestaví. Staví snad tunely Jančura? To jsou provozovatelé dopravy. Tunely staví Ředitelství silnic a dálnic a Správa železniční dopravní cesty.
zkrátí časovou náročnost mezi ČB a Prahou ze současných 4 hod na alespoň ty 2,5, které tenhle vlak jezdil v dobách své největší slávy. Jo, a taky doufám, že konečně na tuhle trať dají jídelní vůz, což je jediné místo, kde se cestování s ČD dá přežít humánním způsobem.
Dva a půl hodiny to vlaky jezdily před zahájením oprav, předpokládám, že po dokončení to snad pomalejší nebude. Horší je, že to je práce k ničemu, protože vlak má jet 130 km míň než hodinu. Takhle tu trať definitivně zabili, po dokončení D3 Tábor-Veselí to bude autem z Prahy do ČB kratší než dvě hodiny a vlak v dohledné budoucnosti ani ty dvě hodiny nedá (autem po eventuálním dokončení D3 za hodinu).
Vyhozene penize, tbytecnych 8 miliard. Vedte to po povrchu. Takhle nikdy nic nedotavime.
Bydlim v Ševětíně a myslim, že po povrchu to nemá cenu. Je tam opravdu velké převýšení. Každopádně souhlasim, že jsou to vyhozené peníze. Vlaky tu jezdí prázdné.
Tak sebereme Žaludovi, Fejkovi a pár dalším a postavíme si 2 tunýlky. Dneska jezdí vlaky kudy? Zase se ekologům něco nelíbí... to zas bude miliard....