- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V jakých "národních" barvách? V barvách jakého národa?
Na kterém hlavním nádraží? Uvědomuje si redaktor, že je v Česku více hlavních nádraží než jenom to pražské?
Jen jedno nádražív republice má tuhle ocelovou halu. Je to poznat na první pohled které je to hlavní nádraží.
Jo, pojedou se ukazat do Vidne, jak si za sto let nadelali do bot :))
Výročí ČSR bude propagovat lokomotiva vyrobená ještě za Rakouska-Uherska, protože novější nemáme
Ale měly jsme - a dokonce jsme je dokázaly i vyrábět Co vy o tom víte. Zkuzte se zeptat rodičů nebo prarodičů na knižku jež měli kluci ve svých knihovničkách ještě před Vinetuem - Zelená nasedat - ! Ještě deset let po 2sv. se v čechách a moravě vyráběly železniční soupravy s parním strojem. Než je nahradily dieslové motorové a elektrické.
Takto by mohli jezdit všechny lokomotivy národního přepravce! Trvale!
Jenže znáte náš národ. My si děláme imrvére srandu i z vážných věcí. Každý stroj se občas porouchá - a to by bylo na internetu nenávistných a posměšných příspěvků, jakmile by takto národovecky zbarvený stroj třeba jednou jedenkrát přijel do stanice tažený nouzovým strojem!
A dojede na místo určení? Nebude zas fungovat jen část motorů?
Lokomotiva řady 380, hm předražený výrobek Škody Plzeň, tedy ta lokomotiva, na kterou si strojvůdci jen stěžují, hm. A Ťok ji chce Škodě Plzeň vrátit. Tak snad dojed kam má.
Ano, 109E - mel to byt konkurent Taurusu a Vectronu od Siemensu, mel tahat EC a Railjety, ale v Nemecku to nikdy nedostalo schvaleni pro rychlosti nad 120 km/h, CD ani Skoda nebyli schopni ziskat komunikacni protokol Railjetu, takze CD napred pronajaly Taurusy a pote i novejsi Vectrony od Siemensu (S temi jezdi i Jancura.).
Tiez sa tesim! Kupim pre vsetkych kolegov tu v Hamburgu bonboniery a podrobne im vysvetlim Preco! :)